כותרות אחרונות
Search

חוות דרך התבלינים לוקחת חלק בפסטיבל טעמים בעמקים !

 חוות דרך התבלינים לוקחת חלק בפסטיבל טעמים בעמקים !

 במסגרת פסטיבל טעמים בעמקים, יתקיים בתאריך  24.1.19  בשעה  19:30- ערב משותף עם השף נעם קורן ואבי ציטרשפילר הבעלים של חוות דרך  התבלינים. 

7 המופלאים – מסע קולינארי מרתק
7 מנות  7 תערובות

לכבוד פסטיבל טעמים בעמקים יתארח בחוות דרך התבלינים השף נועם עם ארוחת 6 מנות (ומשקה מתובל) מתרבויות שונות,כל מנה תאופיין בתערובת תבלינים המייחדת אותה.

 

במהלך הערב ירקח ויערבב אבי ציטרשפילר יחד עם הסועדים את התערובות שיתבלו את המנות אותן הם יאכלו.

 

במהלך התיבול, יספר אבי לסועדים שלל סיפורים מעניינים ומשעשעים על תבשילים,תרבויות,אנשים,ומתכונים סודיים.

מחיר 190 ₪ 
מס' המקומות מוגבל
להרשמה : נופית-   054-2552107

 

צילום: אבי בר

 

משפחת ציטרשפילר מגדלת תבלינים כבר למעלה מ- 50 שנה.  אבי ציטרשפילר, בעלי החווה, דור שני למגדלי תבלינים,  ספג כבר בילדותו ערכי חקלאות מה הם, אבי גדל וגידל תבלינים יחד עם אביו צבי ז"ל שהיה מחלוצי ענף התבלינים בארץ. את החותמת המקצועית על עולם התבלינים, הוא רכש לאחר שירותו הצבאי בלימודי הפקולטה לחקלאות ומאוחר יותר בלימודי נטורופטיה. במשך 20 שנה עבד אבי ציטרשפילר ברציפות בגידול, עיבוד, ייצור ושיווק תבלינים וצמחי מרפא בארץ ובעולם וכיום הוא מכשיר את בנו אור להמשיך את דרכו.

 

הדור השלישי בשושלת מגדלי התבלינים, אור ציטרשפילר בנו של אבי  ציטרשפילר מבעלי חוות דרך התבלינים – צילום: אבי בר

 

בשנת 2003 החליט אבי לפרוץ את גבולות בית העסק הקטן לתבלינים שהיה לו וכדי לממש את את חלומו להפיץ את חזון התבלינים לכל בית בישראל,  הוא הקים את חוות דרך התבלינים, בחצור הגלילית בקונספט ייחודי המשלב  תיירות אל עולם התבלינים ומרכז מבקרים להכרת עולם התבלינים וצמחי המרפא.

 

החווה משמשת חנות תבלינים ומרכז מבקרים לקהל הפרטי ולקבוצות. כמו כן המקום משמש  כמרכז לימודים והדרכות  לעובדי החנויות הזכייניות של חוות דרך התבלינים וללקוחות העסקיים. חוות דרך התבלינים  מזמנת למבקר בה  חוויית חושים צבעונית וריחנית מרגשת ועוצמתית. מי שנכנס לאולם המרכזי של החווה, רואה לפניו  שוק פתוח של מאות תבלינים וצמחי מרפא הפזורים על שולחנות בחגיגה של צבעים וריחות.  

צילום: אבי בר

 

בחוות דרך התבלינים ניתן למצוא כמעט כל תבלין לתיבול או מרפא וחווית הלקוח  נבנית בשילוב ייחודי המאפשר קבלת  רעיונות ללא גבול של  שימוש בתבלינים וצמחי מרפא וסגולותיהם כדרך להשגת איכות חיים טובה ובריאה יותר. לחוות דרך התבלינים יש מועדון חברים אליו ניתן להתקבל בתשלום סמלי של 15 ש"ח המקנה לרוכש אותו 10% הנחה והטבות בימי הולדת. כמו כן יש לחוות דרך התבלינים אתר אינטרנט דרכו ניתן לבצע רכישות של תבלינים וצמחי מרפא. 

 

החווה הפועלת במתכונת תיירותית מזה 10 שנים, מארחת בתחומה מאות אלפי אורחים בודדים או קבוצות שבאים לקבל  מושג וללמוד על עולם התבלינים, כל זאת  בהדרכתו של אבי וצוותו. קבוצות וארגונים המגיעים למקום בדרך כלל בתיאום מראש, נהנים מפעילות חווייתית מגוונת הכוללת הרצאות מרתקות, ימי העשרה, סדנאות בישול וימי כייף. בחווה יש גם שטחים של חקלאות אורגנית בהם מגדלים עשרות מינים של תבלינים וצמחי מרפא.

צילום: אבי בר

 

חזונו של אבי להפיץ את חזון התבלינים מתקדם במהירות וכיום יש  8 חנויות תבלינים הפועלות ברחבי הארץ ומשמשות כבסיס להפצת התבלינים וצמחי המרפא לכל דורש. הרחבת המקומות בהם ניתן לרכוש ולקבל מידע על תבלינים וצמחי מרפא  היא  דרך נוספת להפיץ את חזון התבלינים של אבי ושאיפתו ולחשוף לקהלים נוספים ורבים יותר  את סגולותיהם ויכולתם של תבלינים צמחי מרפא ליצור לעצמנו שגרת תיבול לתועלתנו ולבריאותנו. בשנת 2012 חזון התבלינים של אבי  התרחב אף מעבר לגבולות ישראל וכיום יש שיתופי פעולה באנגליה, גרמניה וארה"ב.

 

חוות דרך התבלינים. מגדלת ומייצרת צמחי מרפא, תערובות ותבלינים איכותיים. סוד הקסם של  איכותם וטריותם של התבלינים וצמחי המרפא, טמון בשיטות הגידול המסורתיות העוברות מדור לדור כבר למעלה מ- 50 שנים. כדי להצליח להפיץ את תרבות התבלינים וצמחי המרפא לכמה שיותר אנשים,  משקיע צוות החווה, בחדשנות בלתי פוסקת בפיתוח מוצרים, בסדנאות  ובמפגשים מרתקים עם המבקרים.

 

צילום: אבי בר

 

רשת חוות דרך התבלינים מציעה לכל מי שמגיע אליה, חוויה חושית בלתי נשכחת של ריחות, טעמים וצבעים בשווקים פתוחים ואותנטיים של מאות מוצרים הפזורים על שולחנות במראה מרהיב ומיוחד. מרכז המבקרים מציע לאורחי המקום, מגוון פעילויות לכל המשפחה ווהוא מהווה מקור בלתי נדלה של רעיונות לשיפור שגרת הבישול, הטבת הבריאות ואיכות חיים טובה יותר.

 

חוות דרך התבלינים של משפחת ציטרשפילר בבית לחם הגלילית, ממוקמת בלב שדות התבלינים שבעמק יזרעאל.  התבלינים, התערובות והחליטות כשרים בהשגחת הרב זמיר- מועצה אזורית עמק יזרעאל

 

צילום: אבי בר

 

בחווה גדלים צמחים ארץ – ישראלים המשמשים להכנת תערובות התבלינים ושאר המוצרים המיוצרים במקום כמו: לואיזה, מרווה, מליסה, זעתר, אורגנו, לבנדר ועוד… כמו כן יש במקום אוסף של שתילי פפריקה נדירים, אוסף זעפרן וצמחים יחודיים אחרים.

 

בחוות דרך התבלינים יש אולם הרצאות המשקיף אל שדות התבלינים ותצוגה למכירה של למעלה מ- 500 תבלינים, צמחי מרפא, תערובות גורמה לבישול, חליטות, עשבי תיבול ופירות יבשים מהארץ והעולם. בחווה מתקיימות הרצאות וסדנאות ליחידים וקבוצות, במהלכם ניתן ללמוד על התבלינים השונים ולהתנסות בהם.

 

צילום: אבי בר

 

איך מגיעים: נוסעים מכיוון יוקנעם, טבעון או רמת ישי לצומת אלונים, פונים לכיוון שמורת הטבע, כ-7  ק"מ מבית לחם הגלילית. לפני הכניסה ליישוב פונים ימינה לדרך כורכר ובה נוסעים 1 ק"מ עד לחווה.