כותרות אחרונות
Search

חוזרים לבית ספר עם הולנדיה

הולנדיה משיקה את מיטת הנוער Hiroko

שינה טובה איננה זכות השמורה למבוגרים בלבד. החשיבות של שינה טובה משמעותית בכל הנוגע להתפתחותם התקינה של ילדים ובני נוער בייחוד בתקופת הלימודים. איכות השינה הינו גורם קריטי המשפיע על התנהגות ילדים ובני נוער. חברת הולנדיה, המתמחה בהנדסת שינה, משיקה לקראת השנת הלימודים הקרבה מיטת נוער מתכווננת המאפשרת שינה שממלאת את המצברים. בשנים האחרונות מיטת הנוער אינה משמשת רק כמקום בו ישנים אלא היא מאגדת אליה פעילויות רבות של ישיבה, למידה ועוד.

מיטת  Hiroko היא מיטה מתכווננת המשלבת  טכנולוגיות ייחודיות המותאמות לצורכיהם המיוחדים של בני הנוער בהתאם לשינויים במבנה הגוף והמשקל המשתנה בתדירות גבוהה. המיטה מאפשרת לכוונן אותה למספר מצבים המותאמים לנוחותם של המשתמשים, תוך אפשרות להישאר קרובים לקיר, בסמוך לשידת לילה וליד מקור אור.

olandia 1

מיטת ה- Hiroko נותנת להורים ולבני הנוער בשורה בריאותית בנוסף, המיטה החדשה מעניקה בשורה עיצובית טכנולוגית: למיטה רגליים דקות שלהן מחוברת מערכת גלגלים המאפשרת שינוע קל לצרכי ניקיון, ועיצוב מחודש של חדר השינה.

ראש המיטה מאובזר במקרן קול של סמסונג המספק חווית שמע מוסיקלית שעליה ניתן לשלוט מהמיטה.

Hiroko של "הולנדיה" מבשרת לנו שבריאות ועיצוב יכולים להתקיים ביחד ולספק להורים ולילדיהם שינה טובה יותר ובקרים טובים הרבה יותר.

 

גודל המיטה:120*200

מחיר: 9,790 ₪

המיטה מגיעה במגוון צבעים.

 

אודות הולנדיה:

רשת 'הולנדיה' הינה בבעלות משפחת ברססט, היא מונה שבעה סניפים ברחבי הארץ ומרכז לוגיסטי בשדרות. היא מייצגת בישראל חברות בינלאומיות: TEMPUR, AUPING, elgante pierre cardin .