כותרות אחרונות
Search

קולקציות חדשות של ברבי לחגי תשרי 2022 – חברת מאטל משיקה את ברבי "Cutie Reveal" וברבי דרימטופיה בת הים.

ברבי שיער מושלם – צילום: חברת מאטל 

 

קולקציות חדשות של ברבי לחגי תשרי 2022.

 בהמשך לסדרות של "Barbie Reveal" חברת מאטל משיקה את ברבי "Cutie Reveal" וברבי דרימטופיה בת הים.

 

אז איזה בובה תגלו הפעם?

ברבי התחפשה לארנבון, חתלתול, כלבלב או פנדה, בתחפושות רכות וקטיפתיות. בואו לחשוף את בובת ברבי מתחת לתחפושת!; הבובה שבתוך התחפושת ניתנת להעמדה עם 7 נקודות מפרק, כולל ברכיים ומרפקים. הבובה מגיעה עם 10 הפתעות, כולל סרט לאוזני בעלי חיים, נעליים, מסרק ספוג ממותג ברבי ומיני חיית מחמד.

ההפעלות לשינוי צבע כוללות צבע פני בעלי חיים על הבובה ועיניים נפקחות ונסגרות של חיית המחמד; הדפס הז'קט האופנתי הפרוותי המובחר הוורסטילי ונלבש בשני כיוונים, וחצאית רכה וססגונית; ראש התחפושת הופך למיטה לחיית מחמד עבור החבר מיני חיית המחמד.

האריזה נפתחת ניתנת למחזור עם פרטים ייחודיים לילדות ופריט 'נסה אותי' להצגת הפריט הקטיפתי הנעים למגע. כל בובה נמכבר בנפרד.

מחיר מומלץ לצרכן: 199.90 ₪

 

ברבי CUTIE REVEAL – צילום: חברת מאטל

 

ברבי שיער מושלם:

מאטל מחזירה אותנו עם נוסטלגיה מתוקה לשנות ה90, עם "ברבי שיער מושלם" – שהיתה רב מכר לפני 30 שנה.

ברבי מגיעה עם שיער באורך כ- 20 ס"מ ותסרוקות מרהיבות בנושאי כוכבים, פרחים או לבבות. הבובה מגיעה עם מעל 15 חלקים נוספים הכוללים מסרק, קליפקסים לשיער ואביזרי אופנה.

חלק מהאביזרים מחליפים צבעים בעזרת חום האצבעות – דבר אשר מוסיף עוד יותר אפשרויות עיצוב!

מתאים לילדים בני 3 ומעלה.

מחיר מומלץ לצרכן: 169.90 ₪

 

ברבי שיער מושלם – צילום: חברת מאטל 

 

ברבי דרימטופיה בת הים עם אורות:

בובות בת הים של ברבי, מושלמות לשעת הרחצה או למשחק במים, מאירות את זמן המשחק עם מראה פנטסטי בגווני קשת בוהקים וזנבות מוארים המופעלים במים! ילדים יכולים לטבול את בובת הברבי במים או ללחוץ על הכפתור בגוף שלה להארת זנב הפנינה שלה באחד מארבעה מופעי אור צבעוניים. לברבי שיער ארוך עם פס ורוד מוסיף לתחושה של פנטזיה, ונזר משלים את המראה שלה

ברבי בת הים עם אורות – מחיר מומלץ לצרכן 179.90 ₪

 

ברבי דרימטופיה בת הים עם אורות – צילום: חברת מאטל

 

 

את הבובות והערכות החדשות של ברבי, ניתן לרכוש בחנויות ורשתות צעצועים בפריסה ארצית.

 

אודות מאטל:

חברת "מאטל" (MATTEL) אשר הוקמה ב1945, היא חברה בינלאומית המובילה בתחומה בארה"ב למוצרי בידור לילדים, שמתמחה בעיצוב וייצור צעצועים ומוצרי צריכה איכותיים. בין מותגי החברה האיקוניים: Barbie, Hot Wheels, Polly pocket, Fisher-Price, Thomas & Friends ו- Mega blocks, הנמכרים בלמעלה מ-150 מדינות בעולם. "מאטל" נבחרה לאחת מ- 100 החברות הצעצועים המשפיעות בעולם על פי מגזין "טיים", זאת לאחר שפורסם כי הכנסות החברה זינקו ב47% ברבעון הראשון של 2021. החברה גאה להיות שותפה מהימנה בחקר פלא הילדות והעצמת ילדים למיצוי מלוא הפוטנציאל שלהם. אתר החברה בכתובת mattel.com.

 

EFN United"" היא נציגת "מאטל" בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של "מאטל" ברשתות וחנויות בישראל בפריסה ארצית.