כותרות אחרונות
Search

חומוס חביב , מסעדת החומוס הראשונה ברובע היהודי בירושלים.!

חדש ברובע היהודי בירושלים – חומוס חביב

חומוס חביב , מסעדת החומוס הראשונה שנפתחה ברובע היהודי, בכשרות  הרב רובין ,  נפתחה ע"י היזם צח חביב (46) , אשר פתח וניהל, בשנים האחרונות ,  עוד 2 עסקים בתחום המזון ברובע היהודי ובמרכז העיר ירושלים . 

המסעדה מגישה אוכל צמחוני/טבעוני  על בסיס חומרי גלם טריים יום יומיים וללא חומרים משמרים.

 

 

צילום: פרטי

 

צח חביב: "החומוס שלנו מוגש חם  וטחון דק , על בסיס מתכון אישי  שפותח עבור קהל הלקוחות  הפוקדים את המקום . עיקר לקוחותינו הם תיירים  הפוקדים את הרובע במשך כל היום, תושבי הרובע ,הלומדים כאן  והקהל הדתי לאומי/חרדי אשר בא במיוחד לאכול אצלנו."

 

צילום: אבי בר

 

היזם צח חביב פתח את עולם ניגוב החומוס לעולם החרדי. ציבור שלא ידע מה זה ניגוב חומוס מלבד אכילה בערב שבת .  בחומוסיה החדשה הממוקמת ברובע היהודי בירושלים, הקים היזם צח חביב מקום עם אווירה  חדשנית  ומסוגננת, עם שמירה על המבנה האותנטי  של  הרובע  ועם הרבה נגיעות עיצוב ירושלמיות מקוריות. 

 

צילום: פרטי

 

לתפריט הרגיל של החומוס, הוספו  ארוחות  ותוספות מיוחדות אשר משלים את התפריט ונותן מענה  גם לקהל שלא אוהב חומוס, כמו  מרקים, מגאדרה, ירקות מבושלים, סלטים ועוד… את כל הקונצרט הקולינארי  הזה מנהל ביד רמה  השף משה שכל יום מחדש ומגוון במנות המיוחדות. 

 

צילום: פרטי

 

צח חביב מוסיף: "למנת החומוס המיתולוגית, אנחנו מצרפים פלאפל  ירוק ללא גלוטן, ציפס ביתי  ואת  "השקשוקה של אבא שלי",  שקשוקה מיוחדת בתיבול עז . את הפיתות אנחנו אופים במקום, דבר שמשלים את החוויה לנקודה מיוחדת בארוחה . לצינון הארוחה תוכלו ללגום ממגוון הבירות הקרות  או  מכוס יין איכותי. ברקע תתנגן מוזיקה שקטה מה שישלים את חווית האכילה ומהר מאד תשכחו שבאתם רק לנגב חומוס ".

 

צילום: פרטי

 

חומוס חביב HUMMUS HAVIV

חב"ד 64 ירושלים 

שעות פתיחה  א-ה 10.30 – 22:00  , ו'  10:00- שעתיים לפני כניסת שבת .  

כשרות מהדרין ירושלים +  הרב רובין – פרווה 

עד 40 מקומות ישיבה 

להזמנת מקום 050-9000180 

 

צילום: פרטי