כותרות אחרונות
Search

חטיבת האלכוהול של "טמפו" גאה להשיק לראשונה בישראל את הוויסקי "שיבאס ריגאל מיזונארה"

חטיבת האלכוהול של "טמפו" גאה להשיק לראשונה בישראל "שיבאס ריגאל"

מותג הוויסקי היוקרתי, מספר 1 בעולם, משיק  בישראל את הוויסקי "שיבאס ריגאל מיזונארה" הוויסקי הסקוטי הראשון בעולם….

שיבאס ריגאל, הוויסקי הסקוטי היוקרתי המדורג מספר 1 בעולם, משיק לראשונה בישראל את 'שיבאס ריגאל מיזונארה', הוויסקי הסקוטי הראשון בעולם המיושן בחביות אלון יפני מסוג מיזונארה ומיוצר בייצור חדשני.

 

תהליך הייצור הייחודי והחדשני של שיבאס ריגאל מיזונארה כולל יישון בחביות עץ נדירות מסוג מיזונארה, אשר נבנו מעצי מיזונארה הגדלים ביפן. חביות אלו, הידועות באופיין הנקבובי והייחודי, הופכות ויסקי זה לאחד מסוגי הוויסקי המבוקשים ביותר בקרב מומחים ואספנים.

שיבאס ריגאל מיזונארה 215 שח צילום יחצ חול

וויסקי 'שיבאס ריגאל מיזונארה' מורכב מתערובת נדירה של סינגל מאלטים אשר נבחרו בקפידה, בעל ניחוח כובש ופירותי של אגס ותפוזים ומתהדר בטעם עשיר המלווה בנגיעות מתיקות של דבש ואגוזי לוז וגוון זהוב.

 

חביות מיזונארה ידועות במגע העדין והייחודי שלהן, המשאיר חותם ייחודי על המרקם החלק, הארומה ייחודית והטעם העשיר המאפיין את הסגנון של שיבאס.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 215 ₪ ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין המובחרות

שיבאס ריגאל מיזונארה 215 שח צילום יחצ חול

אודות שיבאס ריגאל

שיבאס ריגאל, שהושק לראשונה בשנת 1909, הינו הוויסקי היוקרתי הראשון והמוביל בעולם הנחשב לקלאסיקה נצחית של כל הזמנים. שיבאס ריגאל ידוע בכל העולם בזכות האיכות, הטעם, הסגנון והאקסקלוסיביות שלו. שיבאס ריגאל הינו מותג גלובלי אמתי, והוא היווה מרכיב חיוני בצמיחת קטגוריית הוויסקי הסקוטי ברחבי העולם. כיום, שיבאס ריגאל מוכרת 4.5 מיליון מארזי 9 ליטר מדי שנה בלמעלה מ-150 מדינות ברחבי העולם.