כותרות אחרונות
Search

חטיפי בריאות וגרנולה החדשים של חברת רפאל'ס יימכרו בבתי הספר

חטיפי בריאות וגרנולה החדשים של חברת רפאל'ס יימכרו בבתי הספר

חברת רפאל'ס יצרנית מוצרי המזון הטבעיים, תשווק חטיפי בריאות וגרנולה לבתי ספר

בהתאם לחוזר מנכ"ל לתזונה נכונה במוסדות חינוך, המורה על הוצאת מזון מטוגן, חטיפים, ממתקים ושתייה ממותקת מתפריטם של התלמידים, תשווק חברת רפאל'ס חטיפי בריאות, דגנים וגרנולה על טהרת הרכיבים הטבעיים.

רפאל ממבר, מבעלי חברת רפאל'ס: "זהו צעד משמעותי עבורנו ועבור ילדי ישראל וקידום של החזון שלנו להביא תזונה מיטבית, בריאה ומאוזנת התורמת לבריאות"

rafels 1 צילום שהם אפרתי

צילום: שהם אפרתי

בחוזר מנכ"ל שפרסם לאחרונה משרד החינוך, קבע המשרד עקרונות וכללים חדשים בתחום ההזנה הנכונה במוסדות חינוך בישראל, החל משנת הלימודים הקרובה. על פי החוזר, יוצא מהתפריט, המזנונים והקפיטריות מזון מטוגן, חטיפים, ממתקים ושתייה מתוקה ובמקומם ייכנסו מזונות בריאים ומזינים יותר לתפריט. חברת רפאל'ס, יצרנית מוצרי המזון הטבעיים, גרנולה וחטיפי דגנים, תחל לשווק את מוצריה למספר בתי ספר ראשונים בצפון ובדרום הארץ. רפאל'ס תשווק לבתי הספר מגוון חטיפי גרנולה, חטיפי דגנים, תערובות אגוזים וחטיפי תמרים – כולם על טהרת הרכיבים הטבעיים בלבד. בכוונת החברה להרחיב את השיווק לבתי ספר ולפתח מוצרי בריאות ייעודיים נוספים לתלמידים.

rafels 2 צילום שהם אפרתי

צילום: שהם אפרתי

רפאל ממבר, מבעלי חברת רפאל'ס: "זהו צעד משמעותי בקידום החזון של רפאל'ס להביא מוצרי מזון בריאים הקרובים לטבע."…………… "משרד החינוך מחולל לשמחתנו מהפכה ולאחר שנים של מכר של מזון מעובד ומתועש במוסדות חינוך, הוא מבצע צעד משמעותי בקידום בריאות התלמידים. אנו שמחים לקחת חלק במהפכה הזו וללא ספק מאמינים כי תזונה מיטבית ובריאה קשורה בקשר הדוק עם הישגים, מצוינות, כוח ושמחת חיים החשובים כל כך לדור העתיד".