כותרות אחרונות
Search

חידוש בעקבות מגפת הקורונה: חב' "מולטילוק" מציגה מפתחות אנטי בקטריאליים.

 

 

חידוש בעקבות מגפת הקורונה:

חב' "מולטילוק" מציגה מפתחות אנטי בקטריאליים.

במקרים רבים, אנשים עושים שימוש באותו מפתח. העברת מפתחות מיד ליד עלולה להגביר את הסיכון להידבקות בחיידקים, מה שמצריך שמירה על היגיינה אישית וסביבתית בכל עת.

 

"מולטילוק" מציעה בימים אלו מפתחות אנטי בקטריאליים לכל סוגי הצילינדרים, המנעולים ומנעולי תלי, כדי להפוך את חיי היום יום לנקיים יותר, היגייניים יותר ולהעניק למשתמשים תחושה של בטחון ושלווה.

 

מפתחות אנטי בקטריאליים חב' "מולטילוק" – צילום יח"צ "מולטילוק"

 

מערכות הנעילה של "מולטילוק" מוגנות פטנט, איכותיות ואמינות, עומדות בדרישות מכון התקנים הישראלי ובסטנדרטים בינלאומיים ומציעות שיטות מיגון מתקדמות ביותר ועמידות גבוהה בפני שיטות פריצה שקטות ואלימות.

 

למפתחות הייחודיים של "מולטילוק" יש תכונות אנטי בקטריאליות המסייעות להפחתת צמיחתם של חיידקים לא רצויים על משטח המפתח, מה שהופך אותו להיגייני יותר לשימוש. ראשי הפלסטיק האנטי בקטריאליים החדשים שלנו כוללים חומר שמפחית את ספירת החיידקים על משטח המפתח.

 

מפתחות אנטי בקטריאליים חב' "מולטילוק" – צילום יח"צ "מולטילוק"

 

ראשי הפלסטיק האנטי בקטריאליים והמפתחות המתכתיים נבדקו לפי תקן הבינלאומי ISO 22196 והתוצאות מראות זיהום חיידקי נמוך יותר לעומת מפתחות אחרים.

 

ראשי הפלסטיק האנטי בקטריאליים עוצבו בגוון ירוק זית, על מנת לבדל אותם ממפתחות אחרים. במפתחות מתכתיים הוטבע הלוגו “AntiBacterial”.

 

מפתחות אנטי בקטריאליים חב' "מולטילוק" – צילום יח"צ "מולטילוק"

 

טווח מחירים של המפתחות הנ"ל הינו בין 15 ₪ – ל-85 ₪ ₪ תלוי בסוג מערכת הנעילה.

 

"הפתרון הייחודי שלנו מסוגל לצמצם את הסיכון להתפשטות חיידקים. השימוש במוצרים אלה בסקטורים לשימוש פרטי, בריאותי וציבורי יכול לסייע במניעת התפשטות של מחלות." אומר אורן אביגדור, מנכ"ל אסא אבלוי ישראל.