כותרות אחרונות
Search

חילופי מנכ"לים בקבוצת הוניגמן, מיכה רונן חוזר לתפקיד אחרי היעדרות של שנתיים….

חילופי מנכ"לים בקבוצת הוניגמן

מיכה רונן חוזר לתפקיד מנכ"ל קבוצת הוניגמן לאחר שנתיים בחברת הקייטרינג שולץ ויחליף את קובי מויסה אשר ניהל את הקבוצה בשנתיים האחרונות.

לדברי הבעלים יעקב ומיכה הוניגמן: "אנו מודים לקובי מויסה על ניהול החברה בשנתיים האחרונות, ומברכים את מיכה רונן על חזרתו לניהול הקבוצה עם הידע והכלים שצבר בשנתיים האחרונות בחברת הקייטרינג שולץ

יעקב ומיכה הוניגמן בעלים משותפים הודיעו הבוקר על חילופי מנכ"לים בקבוצה, מיכה רונן חוזר לתפקיד המנכ"ל לאחר שנתיים בחברת שולץ ויחליף את קובי מויסה.

מיכה רונן – מנכל קבוצת הוניגמן צילום טל טרי

רונן (54), רו"ח בעל תואר ראשון בחשבונאות ומתמטיקה וכן MBA מאוניברסיטת תל-אביב, החל את דרכו בקבוצת הוניגמן בשנת 2010 כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים ובהמשך שימש כמנכ"ל הקבוצה במשך חמש וחצי שנים. עם תחילת שנת 2018 חוזר מיכה רונן לאחר שנתיים בהם כיהן כמנכ"ל חברת ההסעדה שולץ של קרן אייפקס.

 

קבוצת הוניגמן מנהלת שלושה מותגים הפונים לקהלים שונים בהם: הוניגמן נשים, TNT והוניגמן קידס ומנהלת כ- 150 סניפים בפריסה ארצית. הקבוצה פועלת בעשייה ממושכת למען שלושת המותגים.

מיכה רונן- מנכל קבוצת הוניגמן – צילום יח"צ

על קבוצת הוניגמן: קבוצת הוניגמן הינה מחברות המובילות את תחום קמעונאות האופנה בישראל. הקבוצה, אשר נמצאת בבעלות האחים יעקב ומיכה הוניגמן, החלה את דרכה בשנת 1947 כחנות משפחתית לבגדי ילדים בתל-אביב, כאשר בשנת 1978 נוסדה באופן רשמי חברת 'הוניגמן ובניו'. הקבוצה פועלת באמצעות המותגים 'הוניגמן' (אופנה לנשים), 'הוניגמן קידס' (אופנה לילדים), 'TNT' (אופנה לצעירים וצעירות) ומונה כ- 150 חנויות בישראל.