כותרות אחרונות
Search

חללי המרתף מקבלים בשנים האחרונות מקום של כבוד בתכנון הבית…..

המרתף עולה לגדולה

חללי המרתף מקבלים בשנים האחרונות מקום של כבוד בתכנון הבית והופכים ללא עוררין לאחד החללים המרכזיים בו

חללי המרתף שהיוו עד לפני שנים לא רבות שטח איחסון גנרי ותו לא, מקבלים בשנים האחרונות מקום של כבוד בתכנון הבית והופכים ללא עוררין לאחד החללים המרכזיים בו. כיום משמש המרתף למטרות בילוי ואירוח בסטנדרט גבוה הכולל מגוון רחב של אלמנטים שמטרתם לאפשר לבני הבית לחוות את פעילויות הפנאי בצורה המיטבית ובאווירה נעימה מחבקת ומזמינה.

בישראל של 2016,  כל מרתף שמכבד עצמו מתהדר במערכות אודיאו וידאו מתוחכמות המציעות חוויית קולנוע ביתי יוצאת דופן. קבוצת כהנא, מהמובילות בתחום הבית החכם וייבוא מוצרי אודיאו וידאו של המותגים היוקרתיים והמובילים בעולם, מציעה התאמה מושלמת של אותן מערכות לחלל, על פי צרכיהם, רצונותיהם ומאוויהם של בעלי הבית. חווית הצפייה והסאונד מעולם לא היתה כה חדה וריאליסטית- עד כדי כך שנדמה שהנוכחים נמצאים באולם קולנוע מסחרי לכל דבר.

martef 2

קבוצת כהנא, אדריכלות רמה דותן וערן בינדרמן, צילום עודד סמדר

לדברי אלון לסקי, סמנכ"ל מכירות אודיאו וידאו בקבוצת כהנא, "כיום חלק נכבד מהמרתפים בבתי היוקרה בישראל, מוסבים לאולמות בילוי וקולנוע ביתי בסטנדרט גבוה ביותר. הסלון העליון מהווה חלל אירוח פורמלי ואילו המרתף משמש כחלל בילוי אלטרנטיבי שאידיאלי לאירוח דינמי ובלתי פורמלי לשעות הפנאי". לדבריו, אופי הבילוי במרתפים הוא גם נגזרת של המבנה האקוסטי הייחודי שלהם, שמוסיף גם הוא ליצירת חווית סאונד וצפיה מושלמת.

אנשי המקצוע של הקבוצה מיישמים את מערכות האודיאו-וידאו בהתאמה ובסינכרון מושלם לצרכי החלל ולדרישת האדריכל, המעצב או הלקוח. חשיבות רבה ניתנת להיצמדות לקונספט העיצוב שנקבע לחלל ולהטמיע את המערכות כחלק אינטגרלי הנטמע הו באופן הרמוני כשהן אינן בשימוש כך שאינן משתלטות עליו.

martef 1

קבוצת כהנא, אדריכלית דנה אוברזון, צילום עודד סמדר

 

לפרטים נוספים – כהנא ABB, מקבוצת כהנא,
www.kahaneabb.co.il, 09-9555151