כותרות אחרונות
Search

חנות דגל ראשונה לייצור מיצים טבעיים בשיטת הסחיטה הקרה, רחוב אבן גבירול 151 בתל אביב

לראשונה בישראל: מותג אורח חיים בריא המבוסס על מיצים טבעיים בכבישה קרה

בשלב ראשון חנות דגל בתל אביב וקו מוצרים  JUSA COLD PRESSED

היזמים: מוסקיטו נורי וקובי חיל בעלי רשת "תמרה מיצים טבעיים" ואיש העסקים דין שטרן

בימים אלה מושק מותג הבריאות JUSA  בישראל. בימים אלה מושקת ברחוב אבן גבירול 151 בתל אביב חנות דגל לייצור מיצים טבעיים בשיטת הסחיטה הקרה. הכנת המיצים נעשית לעיני הלקוח באמצעות מסחטה הידראולית ענקית,  בטכנולוגית "סחיטה קרה"  cold press: שיטה ייחודית המאפשרת מיצוי מקסימלי של הוויטמינים ,המינרלים והאנזימים של הפירות והירקות.

jusalogo 2

עומדים מאחורי המותג המצליח הם מוסקיטו נורי וקובי חיל בעלי רשת "תמרה מיצים טבעיים" ואיש העסקים דין שטרן מבעלי חברת השקעות במיזמי לייפסטייל, "שטרן גלובל גרופ", שהתגורר בארה"ב שנים רבות, וייבא משם את הקונספט הפופולרי של ניקוי ותחזוק הגוף באמצעות צריכת מיצים בסחיטה קרה, כחלק משגרת החיים.

את JUSA מלווה התזונאית הקלינית אביה שנער, יועצת בכירה לחברות בענף המזון. את המותג ינהל שי מיקולינסקי, ממפיקי המרוץ למיליון, שהחליט לעזוב את עולם הטלוויזיה והצטרף לטרנד הסוחף של המירוץ לבריאות.

jusa 1

כל המיצים יוגשו בבקבוקים זמינים ויאפשרו איסוף עצמי מהיר ללא כל המתנה. התפריט הייחודי שנבנה על ידי התזונאית של JUSA, יכלול למעלה מ- 20 הרכבים שונים של מיצים טבעיים שיוכנו מירקות, עלים טריים ופירות שאך נקטפו.

בנוסף למיצים, יוצעו שלוש תכניות שונות של ניקוי רעלים למתחילים, מנוסים ומתקדמים במחירים אטרקטיביים,  אשר יאפשרו ללקוחות לשלבם כחלק משגרת החיים וישלחו עד לפתח ביתם או מקום עבודתם.

בJUSA יוגשו אף קינוחים בריאים על בסיס חלב שקדים ,ארוחות אסאי, סלטי פירות עם מזונות על, משקאות על בסיס מאצ'ה , קינוחי טפיוקה , פודינג צ'יה  וארטיקים טבעיים בטעמים בריאים ומקוריים.

את בקבוקי המיץ ניתן יהיה לרכוש בחנות הדגל, או דרך אתר האינטרנט או האפליקציה אשר יפעילו שירות משלוחים שיחל לפעול בשלב ראשון באזור גוש דן.

jusa 4

מוסקיטו נורי: "כמי שעוסק בתחום המיצים הטבעיים למעלה מ-20 שנה, אני סבור כי רוב הצרכנים בישראל עדיין אינם מודעים ליתרונות הרבים של הסחיטה בשיטת ה Cold Press. כמו כן אנו מאמינים כדרך חיים, בשמוש של כל פרי בעונתו וכל ירק באדמתו, צברנו במשך שנים קשרים מול חקלאים המספקים תוצרת טרייה המגיעה לרוב מגידולים מקומיים ואורגניים".

דין שטרן: "אחרי ארה"ב שהובילה את המהפכה בתחום המיצים בסחיטה קרה כחלק משגרת החיים שהחלה אצל מובילי דעה כמו גוונט' פלטרו, גניפר אניסטון הנשיא לשעבר ביל קלינטון וספורטאים מוכרים,  התפשטה הבשורה  לשאר העולם. JUSA פונה לקהל רחב המעוניין לפרגן לגופו "מעשה טוב" באופן קבוע. המותג JUSA , מתעתד להיות ה"גט טקסי" של עולם הבריאות – ויאפשר נגישות מקסימלית ומהירה, ובמחיר אטרקטיבי למשלוח של מיצים בסחיטה קרה עד הבית".

נתונים כלכליים:

שוק המיצים מגלגל בארה"ב כ- 5 מיליארד דולר בשנה.

בישראל, שוק המיצים, הנקטר הטבעי ומיצים טריים נאמר בכ- 100 מילון ₪ בשנה. (מקור נילסן).

JUSA אבן גבירול 151, תל אביב jusa.co.il