כותרות אחרונות
Search

חנות חדשה של רשת CHARLES & KEITH נפתחה בקניון הדר בירושלים

חדש בירושלים CHARLES & KEITH

חנות חדשה של רשת CHARLES & KEITH נפתחה בקניון הדר בירושלים

השבוע תיפתח בקניון הדר בירושלים חנות חדשה של רשת CHARLES & KEITH – המותג הבינלאומי מציע נעליים, תיקים ואקססוריז לנשים.  

החנות ממוקמת בקומה א' בקניון, ומציעה מגוון רחב של נעליים ותיקים בהתאמה מושלמת של סגנון, חומרים וצבעים לשימוש בכל שעות היום, עבודה, חופשה, אירועים ועוד…  

kit 1

צילום: שי ויליץ

המותג CHARLES & KEITH החל את דרכו בשנת 1996 בסינגפור במטרה לייצר קו של נעליים חדשניות, באסתטיקה עצובית ברורה לנשים המעוניינות בשילוב של אופנה שימושית עם שיק. הביטחון והשאפתנות של המותג האקספרימנטלי, שניתן לשלבו בכל מלתחה, הביאו עד מהרה להצגת קו אקססוריז רווי במגוון רחב של תיקים, ארנקים, חגורות, משקפי שמש, צמידים, טבעות ושרשראות, המשתלבים בקלות בקולקציה.

כיום CHARLES & KEITH הוא מותג המציג דגמים נגישים בכ – 40  מדינות בשוק הבינלאומי וזמין בחנויות במיקומים אסטרטגיים באזורי קניות מובחרים ברחבי העולם.

אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר: "אנו שמחים על פתיחת החנות החדשה של רשת CHARLES & KEITH  המהווה המשך ישיר להרחבת מגוון המוצרים בכל התחומים בקניון, במטרה לתת מענה נרחב לצורכי לקוחותינו".

kit 2

צילום: שי ויליץ

קניון הדר ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים ונמצא בבעלות משולבת של  הריבוע הכחול נדל"ן וחברת כלל נדל"ן. הקניון עבר הרחבה ושדרוג בהשקעה הנאמדת במאות מיליוני ₪. במסגרת החידוש והרחבת הקניון, נערך שיפוץ מקיף ושדרוג בתמהיל החנויות.  השטח המסחרי של הקניון הוא כ- 25,000 מ"ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.

 www.hadar-mall.co.il