כותרות אחרונות
Search

חברת צבר מציגה "חומוסיבוב" עם התוספת שלא נגמרת

התוספת שלא נגמרת !

חברת צבר מציגה: "חומוסיבוב"עם התוספת שלא נגמרת

"חומוסיבוב" – סדרה חדשה של סלטי חומוס עם תוספות טעימות בסיבוב שמספיקות לכולם

חברת סלטי צבר ממשיכה לחדש ולהפתיע ומשיקה לראשונה בישראל את סדרת "חומוסיבוב" – שלושה מוצרים חדשים בסדרת הפרימיום "מלך החומוס", עם טוויסט חדשני וטעים במיוחד: תוספת שעוברת בצורת ספירלה דרך כל החומוס, מהשכבה העליונה ועד התחתונה, ומבטיחה מקסימום תוספת בכל ניגוב. סלטי ה"חומוסיבוב" שמים סוף לימים בהם היינו שולפים מהמקרר את החומוס עם התוספות האהובות עלינו ומגלים שאמנם נותר חומוס, אך כל התוספת כבר נזללה.

סדרת ה"חומוסיבוב" פותחה לאחרונה על ידי סלטי צבר עבור השוק האמריקאי, שם זוכים הסלטים להצלחה ונמכרים בענקיות מזון מובילות דוגמת וולמארט וקרוגר. לאור הצלחת הסדרה מעבר לים, החליטה סלטי צבר להשיק את הסדרה גם בארץ ולשדך לה תוספות שידברו אל לבם של חובבי החומוס הישראלים.

אז מה בסיבוב? הסדרה החדשה כוללת שלושה סלטי חומוס עם תוספות מפתות וטעימות: חומוס עם רוטב חריף לאוהבי הספייסי, חומוס עם רוטב שום מתובל וחומוס עם רוטב המשלב גזר ופלפל.

משקל: 400 גרם, כשרות: בד"צ העדה החרדית

אביטל אולשה, מנהלת השיווק של סלטי צבר: "מחקרים שעשינו מראים שאנשים מאוד אוהבים חומוס עם תוספות, אבל התוספת נגמרת מהר מדי. מכאן עלה הרעיון לפתח חומוס עם תוספות המשולבות מההתחלה ועד הסוף, כך שאפשר ליהנות מהתוספת מרגע פתיחת הקופסא ועד לניגוב האחרון. אנחנו מאמינים שסלטי החומוס החדשים יזכו להצלחה בישראל בדומה להצלחתם בארצות הברית ושהם ישימו קץ לחלק מהמריבות המשפחתיות על התוספות…".

humus 1