כותרות אחרונות
Search

טאבלט במקום ניירת: לראשונה בישראל בנק הפועלים משיק סניפים דיגיטליים

 

לראשונה בישראל: סניף בנק דיגיטלי, ראשון מסוגו בארץ, הושק הבוקר בתל-אביב, בפינת שדרות נורדאו ואבן גבירול. שני סניפים דיגיטליים נוספים ייפתחו במהלך דצמבר בגרנד קניון בחיפה ובקניון עופר ברחובות.

שלושת הסניפים הדיגיטליים שייפתחו השנה הם הראשונים מתוך עשרות סניפים דומים המתוכננים לקום ברחבי הארץ בשנים הקרובות, כחלק ממחויבותו של בנק הפועלים להמשיך ולהוביל את חזית החדשנות הטכנולוגית במגזר הבנקאי בישראל. זאת, כדי לספק ללקוחותיו את השירותים המתקדמים ביותר, המותאמים לצרכיהם. הסניפים הדיגיטליים משתלבים בתפיסת השירות הרב ערוצית של בנק הפועלים, שנועדה להנגיש את השירותים הבנקאיים ללקוח ולאפשר לו ממשק מתקדם, פשוט ונוח עם הבנק.

ממחקר שערך בנק הפועלים עולה, כי במערכת הבנקאית הישראלית יש למעלה ממיליון לקוחות המנהלים את עיקר פעילותם באמצעים דיגיטליים – וכי מספר זה צפוי כמעט להכפיל את עצמו עד שנת 2020. הסניפים הדיגיטליים מיועדים לשרת את אותו צורך ההולך וגדל של הלקוח הישראלי בשירותים בנקאיים מתקדמים, חכמים וזמינים, המתאימים לעידן החדש.

הסניף הדיגיטלי יעניק את כל שירותי הבנקאות ללקוחות פרטיים, חלקם בשירות עצמי ואחרים באמצעות בנקאים מומחים. לקוחות הסניפים הדיגיטליים ייהנו משעות פתיחה ארוכות, ממגוון שירותים ומוצרים חדשניים שפותחו במיוחד עבורם, ומצוות בנקאים מומחה שיעמוד לרשותם ויסייע להם להכיר את מגוון המוצרים החדשים.

bankhpo 1

בין החידושים שיושקו בסניפים הדיגיטליים החדשים:

  1. סניף ללא נייר: חתימה דיגיטלית של הלקוח באמצעות הטאבלט, כך שבסניפים הדיגיטליים אין ניירת.

  2. הבנקאי יוצא מהדלפק: השירות בסניפים החדשים יינתן על ידי בנקאים מומחים שעברו הכשרה ייעודית, שיסתובבו בסניף ויציעו ללקוחות שירות באמצעות טאבלטים. בנוסף, הבנקאים יסייעו ללקוחות להשתמש במכשירים השונים ובאפליקציות הייעודיות העומדות לרשותם בסניף הדיגיטלי.

  3. ייעוץ פיננסי מרחוק: הסניף הדיגיטלי מציע ללקוחותיו חדרים פרטיים לביצוע שיחות VC עם יועצים פיננסיים של הבנק. כחלק מהשירות החדש, יוכל הלקוח לראות במסך – במהלך שיחתו עם היועץ – את הנתונים הפיננסיים אליהם מתייחס היועץ ממערכת הייעוץ המתקדמת פועלים advisor.

  4. זיהוי לקוח: לקוחות הסניף הדיגיטלי מזוהים עם כניסתם לסניף, באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם.

  5. שירותים טכנולוגיים חדשים: בסניף מוצבים שולחנות מגע שיאפשרו ללקוחות לבנות לעצמם סימולציות פיננסיות. למשל: לקוח המעוניין לחסוך לילדים עבור השכלה גבוהה יוכל לבדוק מהו הסכום הנדרש להפקדה בהוראת קבע, וכיו"ב. בנוסף, בסניף יוצבו מסכים שיציגו ללקוחות נתונים ויאפשרו להם להתנסות במוצר או בשירות המתאימים להם.

  6. שעונים חכמים לבנקאים: עובדי הסניף יענדו שעון חכם שיספק להם חיווי על לקוח שהגיע לפגישה, או לקוח המבקש סיוע ליד אחד מהמסכים.