כותרות אחרונות
Search

טוליפ דאיימונדס מתמחה ביהלומים צבעוניים משיקה טבעות אירוסין בורוד

ורוד זה האירוסין החדש

היהלומים הצבעוניים של "טוליפ דאיימונדס" הופכים לטרנד אפנתי הכובש את שוק טבעות האירוסין

מחברת "טוליפ דאיימונדס" מדווחים על עלייה ניכרת ברכישת טבעות אירוסין המשובצות ביהלומים וורודים.

רכישת טבעת אירוסין היא משימה מאתגרת לכל הדעות. לרוב מדובר ברכישת טבעת יהלום, בעלת אינספור משמעויות, שאמורה להותיר את הרושם הנכון באחד הרגעים החשובים ביותר בחיי בני הזוג.
עד היום התרגלנו לראות את טבעות האירוסין המסורתיות, המשובצות ביהלומים נטולי צבע, כפי שאנו מכירים אותם בדרגות שונות של צלילות (clarity), הנמדדת על פי הקריטריונים המגדירים את איכותו ומראהו של היהלום – The 4 C`S.

עד היום מרבית הצרכנים לא יכלו להרשות לעצמם יהלום צבעוני מסוג ה- Fancy Color Diamonds – היהלומים הצבעוניים היקרים והנדירים ביותר בעולם. חברת "טוליפ דאיימונדס", של היהלומן דורון ברנשטיין עומדת לחולל מהפך בתחום זה.

img 1

טוליפ דאיימונדס מתמחה ביהלומים צבעוניים שעברו השבחה באמצעות תהליך המאפשר לשנות את הגוון הטבעי של היהלום והתוצאה – תכשיטים יוקרתיים המשובצים ביהלומים בשלל צבעים מרהיבים ברבע מחיר ממחירם המקובל בשוק.

דורון ברנשטיין: "אנו רואים עלייה אקספוננציאלית ברכישת טבעות אירוסין המשובצות ביהלומים צבעוניים עם דרישה מוגברת במיוחד ליהלומים ורודים. אנו רוצים להיות מקור השראה בקרב הלקוחות שאנו משרתים ולאפשר להם להביע את טעמם האישי באמצעות התכשיט והצבע שהם עונדים".

על טוליפ דאיימונדס
טוליפ דאיימונדס נוסדה על ידי היהלומן דורון ברנשטיין, שהחל את דרכו בעולם היהלומים במלטש בשנות השבעים של המאה הקודמת וחבר בורסת היהלומים משנת 1986. ברנשטיין יצק אל תוך טוליפ דיאמונדס את הידע והניסיון שצבר בתחום היהלומים בנוסף למיומנויות הקלאסיות שהידע בהן מתמעט עם התקדמות העולם הטכנולוגי. הדרישה לאבני חן וחשיבותן בחברה האנושית עתיקים כמו האנושות עצמה. אבני חן מהוות עד היום סמל סטטוס חברתי כשבראשן ניצב מאז ומעולם היהלום. היהלומים הנדירים ביותר הם fancy color diamonds, יהלומים שהתגבשו במשך זמן רב והפכו לבעלי צבעים טבעיים עזים והם מהווים את סמל הסטטוס האולטימטיבי.