כותרות אחרונות
Search

"טופ שיפוצים" השיקה מחשבון שיפוצים חדש !

 

"טופ שיפוצים" השיקה מחשבון שיפוצים חדש !

נכון, הטווח של מחירי שיפוץ דירה הוא גדול ומגוון, מה שמצריך מכם לא מעט התעסקות, שלפעמים גם עשויה להיות מסורבלת. "טופ שיפוצים" מציג בפניכם מחירון שיפוצים מעודכן ל- 2020, אך לא רק. בקליק אחד, תוכלו לערוך השוואת מחירי שיפוץ דירות, לבחור קבלנים מומלצים ועוד…

 

מחשבון שיפוצים כשמו כן הוא, מחשב את עלויות השיפוצים עבורכם. עומדים להרוס קיר בבית? כדאי קודם כל לבדוק מחירון שיפוצים של דירות. יחד עם נושא המחירים המגוונים של שיפוץ, חשוב גם תמיד לבדוק איזה קבלן שיפוצים מומלץ יכול להתאים לנו. לאחר שתחשבו את עלות השיפוץ, יהיה לכם הרבה יותר קל לאתר קבלן מומלץ באזורכם. רוצים לאתר? בקרו ב"טופ שיפוצים":  https://www.top-renovations.co.il

 

כיצד בירור מחיר יקל עלי בבחירת קבלן או שיפוצניק?

שימו לב, מאוד פשוט, נניח שהריסת קיר גבס תעלה 850 ₪ בממוצע, את זאת תוכלו לברר דרך "טופ שיפוצים" ומחשבון השיפוצים. הבחנתם במחיר הממוצע של השיפוץ אותו אתם מעוניינים לערוך בביתכם? כעת, אתרו בעל מקצוע בהתאם למחיר הממוצע בשוק לאותו שיפוץ.

 

כאמור, שיפוץ דירה מצריך מאיתנו, המתגוררים בבית, לא מעט התעסקויות שונות. מלבד איתור איש המקצוע הנכון, אנחנו תמיד נצטרך לברר כמה זמן יארך השיפוץ, באילו חומרי גלם הקבלן עומד להשתמש ועוד. ואפרופו קבלנים, חשוב לזכור שבמקרים מסוימים, יכול להיות שהסיוע של שיפוצניק מומלץ יספיק לכם. מחירון שיפוצים יראה לכם בדיוק כמה שיפוצניק אמור לגבות על שיפוץ כזה או אחר, אך הרבה מעבר לכך.

 

work aligns with a spatula wall – השימוש בצילום באישור !

 

מה עוד אפשר לחשב בעזרת מחשבון שיפוצים?

למשל, אם אתם יודעים שבמהלך שיפוץ כלשהוא (מטבח לדוגמה) יהיה צורך להסתייע באנשי מקצוע נוספים (כמו שרברב), תוכלו לשקלל את המחירים של קבלן וגם שרברב יחד. שימוש נכון במחשבון השיפוצים של טופ שיפוצים, למעשה הופך את הצרכן לחכם יותר, מבין יותר וכזה אשר חוסך בעלויות רבות.

 

כשהעלויות נחסכות ועבודת השיפוץ איכותית, לא נותר לנו אלא להישאר ביד עם תוצאות מאוד מספקות. שימו לב, במקרים רבים, יהיה עליכם לבצע שיפוץ מסוים בבית אשר יצריך את הסיוע של יותר מבעל מקצוע אחד, כמו בדוגמה שציינו כאן למעלה. באופן עקרוני, ההמלצה היא לנסות ולרכז את בעלי המקצוע באותו הזמן בבית.

 

מחירי שיפוץ של יותר מבעל מקצוע אחד:

בהחלט אפשר לחסוך בזמנים ובעלויות במהלך השיפוץ. ניתן דוגמה? לא פעם, שיפוץ ועיצוב גינה פרטית עשוי להתעכב, בעקבות מתקין פרגולות שממתין לבעל המקצוע אשר אמור להתקין את דק-העץ. כשמתקין הדק ומתקין הפרגולות נמצאים בביתכם באותו הזמן, רוב הסיכויים שסיום השיפוץ יהיה מהיר יותר.

 

רוצים לבדוק כמה תשלמו על שיפוץ המשלב יותר מבעל מקצוע אחד? טופ שיפוצים יסייע לכם בעזרת מחשבון שיפוצים מתקדם, שמוודא עבורכם פרטים חשובים לקראת השיפוץ המיוחל. בהצלחה, שיפוץ דירות הוא באמת פרויקט מרגש, תהנו ממנו !

 

למידע נוסף וטיפים שווים בנושא שיפוצים ובניה,

עקבו אחרי "טופ שיפוצים" בפייסבוק.