כותרות אחרונות
Search

ט"ו בשבט הגיע… זמן לקייטרינג "מונייר"!

"מונייר" בתפריט מיוחד לט"ו בשבט – מגשי אירוח – צילום: אפיק גבאי

 

ט"ו בשבט הגיע,,, זמן לקייטרינג "מונייר"!

"מנוייר" הקייטרינג האיכותי והוותיק (15 שנה) משיק לרגל ט"ו בשבט חוויה שלימה של קולינריה משובחת , טבעונית  ובריאותית עם עיצוב מהמם –והכל בחבילה אחת, שמגיעה עד אליכם, לנשרד או הביתה!

 

"מונייר" בתפריט מיוחד לט"ו בשבט – מגשי אירוח – צילום: אפיק גבאי

 

ט"ו בשבט הוא אולי החג היחיד בלוח אשר מציב על השולחן מאכלים בריאים: אגוזים ושקדים, פירות יבשים ועוד…

 

אבל, איך אפשר לארח עם אגוזים ופיצוחים, מבלי שזה ייראה דל?

 

"מונייר"  משיקה לרגל החג קולקציית מגשי אירוח יצירתיים וטעימים, מעוצבים להפליא בהם: ריבת שזיפים, עוגה בחושה מפירות יבשים, קרואסון תפוח עץ סמיט, דונטס פירות יבשים, מגש מיקס המכיל פירות יבשים, פיננסייר, טראפלס תמרים טבעוני, טארטלט פירות יבשים ומיקס אגוזים, סלט ירוק המכיל מיקס אגוזים וקוקוס יבש, מגשי מיקס פירות יבשים וסוגי אגוזים, מעדני סופר פוד ,מגש כריך מלוח גבינת עיזים, ועוד…!

 

"מונייר" בתפריט מיוחד לט"ו בשבט – מגשי אירוח – צילום: אפיק גבאי

 

כל הטעים הזה מלווה בערכת עיצוב מרהיבה, הכולל גם ראנר יפהפה, ואפילו עציצי תבלין כחלק מעיצוב שולחן מדליק, ובסוף האירוע אפשר לחלק אותם כמתנות לעובדים או לאורחים.

 

 רעיון נוסף לשי לעובדים שמציע קייטרינג "מונייר", "סוכריות זרעים", שי שאין מתאים ממנו לט"ו בשבט! מדובר במארז קומפקט ויפה, המעוצב כסוכריה על מקל ששותלים בעציץ או באדמה, משקים ושדה מרהיב של פרחים צבעוניים יגדל מול עינינו! כאמור, חוויה לכל החושים!

 

בין אם אתם מארחים בבית, בין אם אתם מתכוונים לארגן אירוע לעובדים בחברה או שאתם אחראים על מסיבת הט"ו בשבט בגן של הנכדים, קייטרינג "מונייר", הקייטרינג האיכותי והמשובח בישראל כבר 15 שנה, דאג למגוון פתרונות אירוח יצירתיים וטעימים מאוד באיכות ונראות יחידה במינה, בתוספת פריטי עיצוב מרהיבים ואפילו למתנות לעובדים, כך שאתם מקבלים לא רק את המטעמים המשובחים של "מונייר", אלא חוויה שלימה, שכוללת את כל הפתרונות לאירוע מוצלח!

 

"מונייר" בתפריט מיוחד לט"ו בשבט – מגשי אירוח – צילום: אפיק גבאי

 

"מונייר" מציע שפע של פתרונות אירוח יצירתיים לכל מטרה: אירוע הרמת כוסית לעובדים, אירוח ביתי או מסיבה מגשי האירוח עונים לכל טעם גם מלוחים וגם מתוקים, ערכות הרמת כוסית בסגנונות שונים.

 

ניתן להזמין דרך האתר: www.munier.co.il בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ.

חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון. הכשר בד"צ מטעם בד"צ בית יוסף.