כותרות אחרונות
Search

השרי הנערץ בעולם "טיו פפה" הגיע לישראל !

עכשיו זה רשמי!

"טיו פפה", השרי פינו מחרז נבחר למותג השרי הנערץ בעולם !

לפני מספר ימים נבחר "טיו פפה", השרי פינו מחרז, למותג השרי הנערץ בעולם, כאשר זכה לראשונה, להיכנס לרשימת עשרת מותגי היין הנערצים בעולם של המגזין,  Drinks International (דרינקס אינטרנשיונל). זוהי הפעם הראשונה שמותג שרי בכלל נכנס לעשירייה הפותחת!

לצד "טיו פפה", נמנים בדירוג כמה ממותגי היין המפורסמים ביותר בעולם כמו  Penfolds, Chateau d’Yquem, Ridge and Latour  (פנפולדס, שאטו ד'יקום, רידג' ולטור).

tio 4

מגזין Drinks International מגייס בכל שנה "אקדמיית מומחים" של בכירי תעשיית היין המקצועית הכוללת עיתונאים, ייננים ואנשי אקדמיה המציעים מועמדים לזכייה בתואר  "מותג היין הנערץ ביותר בעולם". "אקדמיית המומחים" גם מנתחת את הטרנדים והמגמות בשוק ובוחנת את מידת ההצלחה של כל מותג, כדי להבטיח את תוקפה ואמינותה של רשימת הזוכים הסופית. על פי המגזין, הקריטריונים להערכת היינות הם: עקביות ו/או שיפור באיכות, שמשקפים את ארץ מוצאם, עונים על הצרכים והטעם של קהל היעד ואשר משווקים וארוזים בצורה מושכת לקבוצה דמוגרפית רחבה.

tio 3

יו"ר גונזלס ביאס, מר מאוריצ'יו גונזלס התייחס לזכייה ואמר: "אנו שואפים להבטיח שגונזלס ביאס תהיה חוד החנית לקטגוריה באמצעות השקעה במותגים שלנו ויוזמות חדשניות כמו השקת המהדורה המוגבלת של טיו פפה – En Rama (אן רמה) וסדרת   ה- Las Palmas (לאס פלמס). אנו מאושרים מהזכייה וההכרה בטיו פפה כסמל לאיכות, עקביות, אותנטיות ופופולאריות".

גונזלס ביאס הוא יקב משפחתי שנוסד ב- 1835 במטרה לייצר יינות שרי וברנדי משובחים מחרז, ספרד. מאז ועד היום משלב היקב מסורת, מחקר ואיכות במטרה להביא לעולם את המגוון והמיטב שיש לאזורי היין בספרד להציע ולא בכדי נבחר לפני שנתיים כיקב הספרדי מס' 1 בעולם ע"י איגוד עיתונאי וכתבי היין והאלכוהול העולמי – WAWWJ.

tio 1

טיו פפה היה המותג הראשון שנרשם בספרד בשנת 1844 וכיום הינו השרי פינו הנמכר ביותר בעולם, הנפוץ בלמעלה מ-100 מדינות. "טיו פפה" הוא השותף המושלם לכל מאכל ומשמש כבסיס מצוין לקוקטיילים ומה שהספרדים הבינו כבר מזמן הוכרז החודש רשמית בעולם!