כותרות אחרונות
Search

טיפים חשובים לפני שאתם נותנים לילד שלכם לטוס לבד לחו"ל

החופש הגדול התחיל והילד שלכם, כבר בן 16, נוסע לבד לחו"ל, ללא ליווי ההורים

חברת קל נופש המתמחה בשיווק חבילות נופש למשפחות וצעירים מציעה מספר טיפים חשובים לפני שאתם משחררים את הילדים כדי תוכלו לישון בשקט

 אייל זיו סמנכ"ל קל נופש: "בחופשת הקיץ הנוכחית ניתן לראות עלייה בהזמנות של חופשות של בני נוער. אם עד כה הגיל הממוצע היה 17, נראה כי השנה כבר בני 15 טסים לארצות כמו יוון , איביזה וקפריסין".

6 טיפים חשובים:   

1.חשוב מאוד להשאיר כמה עותקים של פרטי הלינה ומועדי הטיסות בארץ ובתיק של הנוסע, לכל מקרה של ביטול טיסה או בעיה בהזמנת המלון.

2.צילום דרכון- כידוע, בני נוער יכולים לפעמים לשכוח פריטים חשובים כמו הדרכון. על כן, הקפידו לצייד אותם בצילום דרכון לכל מקרה

3.פנקס טלפונים חשובים- על מנת למנוע לחץ מיותר במקרה חירום ניתן להכין רשימה עם מספרי טלפון הכרחיים כמו למשל של הקונסוליה או השגרירות הישראלית במדינת היעד, טלפון של בית חולים וכמובן את שמותיהם של המקומות המרכזיים בעיר. כך, גם במקרה של אבדן הטלפון הנייד ניתן להסתדר ולמצוא דרך ליצור קשר.

4.צעירים רבים נוסעים לאחר סיום הלימודים ומעוניינים לנסוע למקום בו יוכלו ליהנות מאטרקציות רבות- חשוב לברר מה גיל השתייה המותרת בכל יעד (18 או 21), מאיזה גיל ניתן להשכיר אופנוע או לקחת חלק בפעילויות עבורן הם נוסעים.

5.כדאי לבדוק את תיק העלייה למטוס. במדינות שונות ישנה מדיניות שונה לגבי מוצרים שניתן או אסור לשאת למטוס. על כן, יש לבדוק שאין מוצרים חדים או מוצרים שעלולים להיחשב ככאלה. או בקבוקי שתייה ונוזלים. ניתן לבדוק מראש את המדיניות בנושא.

6.רצוי להזמין את כל הטיול כחבילה אחת על מנת למנוע בעיות בהזמנה ובמידה וקיימת בעיה שיהיה גורם אחד בארץ אליו ניתן לפנות . כמו כן, ציידו את הילד במס' טלפון ישיר של הסוכן/החברה למקרה של בעיה.

 והכי חשוב, עזרו לילדיכם למצוא את החופשה האידיאלית עבורם, ליהנות מהחופש ולשכוח מהלימודים, השאירו את החששות והדאגות שלכם בבית ותעזרו להם ליהנות מחופשה נעימה, בטוחה ורחוקה מההורים והמורים.

giorgia 1