כותרות אחרונות
Search

טיפים לבחירת חלוק לשבת

צילום:  FREEPIK

 

טיפים לבחירת חלוק לשבת

רוצה להצליח בקנית חלוק לשבת? מבולבלת מהמבחר, מהאפשרויות ומהמגוון? כאן עשינו לך סדר ופרטנו איך כדאי לבחור חלוק לשבת בצורה כזו שתבטיח כי תהיי מרוצה מהחלוק שאת קונה, וכי הוא יחמיא לך, יהיה שימושי ונוח ותהיי מרוצה! אז בואי לקרוא ולהבין איך לקנות את החלוק הבא שלך לשבת.

 

כך בוחרים חלוק לשבת

טיפ מספר 1: נוחות

חלוק הוא בגד שנועד לספק לך נוחות. את אמורה להרגיש בנוח בחלוק ולא לחכות לרגע בו תוכלי להחליף אותו בפריט לבוש אחר. אז כאן עליך לעצור ולחשוב מה נוח לך ללבוש. האם נוח לך ללבוש חלוק שעשוי מחלק אחד או כזה שמורכב משני חלקים? האם יש לך העדפה לאריג מסוים כמו כותנה או טריקו? שימי לב להתייחס גם לאופן הלבשת והסרת החלוק כמו גם לסגירה שלו. אוהבת כפתורים או מעדיפה רוכסן? חלוק צריך להיות לך נוח כדי שתיהני ממנו.

טיפ מספר 2: מראה

איך את רוצה להראות כשאת לבושה בחלוק? אוהבת מראה אלגנטי ולבוש או שספורטיביות זה הלוק הרצוי לך? יש נשים שנוח להן כשהן יפות, יש נשים שמרגישות יפות כשנוח להן… אז חשבי על איך שאת רוצה להראות בשבתות כשאת בבית, ובחרי את החלוק שמגשים את המשאלה הזו שלך. כשאת מודדת חלוק בחנות הביטי במראה והחליטי האם את מתחברת לדמות שנשקפת מולך מבחינת סגנון המראה.

טיפ מספר 3: איכות ועמידות בכביסות

חלוקים מוצאים את עצמם מטבע הדברים שוב ושוב במכונת הכביסה. והכביסה, כידוע לכל אחת מאתנו, הוא תהליך שמאתגר את האריג ועלול לפגום בבגד. זו בדיוק הסיבה לכך שחשוב לבדוק ולברר מהי האיכות של החלוק. כמו כן חשוב לקבל הנחיות לכביסה נכונה שמתאימה לחלוק שאת עומדת לרכוש. וודאי כי תעמדי בהנחיות כדי שתוכלי ליהנות מהחלוק לאורך זמן.

טיפ מספר 4: פרקטיות

חלוק לשבת הוא פריט לבוש שנועד לספק לך חווית שימוש מועילה. לכן חלוקים חייבים להיות פרקטיים. אם תבחרי לך חלוק בהיר מידי הוא יהיה מעוטר מהר מאוד בכתמים, כאלו שיאלצו אותך להחליף את החלוק מיד אחרי סעודת ליל שבת או אפילו לפניה… מה גם שכתמים עלולים לגלות סרבנות ולא לרדת גם בכביסה. היות שכך לא נכון יהיה לבחור חלוק בעל אזורים בהירים מידי.

טיפ מספר 5: אופנה ויופי

חלוק לשבת אופנתי? האופנה מתחדשת ומפתיעה אותנו אחת לתקופה בסגנונות חדשניים שלא הכרנו. כאן את ניצבת בדילמה וצריכה לבחור מתוך מבחר חלוקים את החלוק שלך שהוא גם יפה בעיניך וגם אופנתי. כי בסופו של דבר לא מתחשק לך ללבוש חלוק שאת אוהבת, אך הוא מעוצב בסגנון מיושן…

 

אז איזה חלוק לשבת תבחרי לעצמך? מה שחשוב שתהיי מרוצה ממנו, שיהיה לך נוח ותרגישי טוב כשאת לובשת אותו!