כותרות אחרונות
Search

טיפים להתחלת שנה אזרחית מפתה של הלבשה תחתונה – באדיבות יערה נבון- יבואנית DORINA ישראל

הפיתוי האחרון…..

טיפים להתחלת שנה אזרחית מפתה של הלבשה תחתונה 

באדיבות יערה נבון- יבואנית DORINA ישראל

צילומים: יח"צ

השנה האזרחית החדשה בפתח, ואיתה הנוהג הקדום לסמן מטרות חדשות ומפתות לשנה החדשה. אם אחת מרשימת המטרות שלך היא שנה מפולפלת ומפתה, אז זה הזמן לרכוש סט הלבשה תחתונה קלאסי ומחמיא.

 

לעולם לא צריך תירוץ לרכישת סט הלבשה תחתונה שיחזיק מעמד לאורך זמן ויעשה את העבודה.

 

הבסיס לפיתוי הוא הלבשה תחתונה שמתאימה לך. זוהי נקודת הפתיחה ועקרון בל יעבור אצל כל מעצבי האופנה המובילים בעולם : לפני הלבשת הדוגמניות בפריטי האופנה הנחשקים- מותאמת להם לפני הכול ההלבשה התחתונה המתאימה. לדולצ'ה וגבאנה זכור הציטוט הידוע :" כבוד בסיסי לגוף כולל לפני הכול התאמת חזיית תחרה וסאטן".

הנה מבחר טיפים שיעזרו לך לבחור הלבשה תחתונה נוחה שמחמיאה ומתאימה לך:

  1. מצאי את הסגנון האישי המחמיא לך- והיצמדי אליו- בחרי גזרה שמחמיאה לך- ולא את זו שמחמיאה לכוכבת על מסך הקולנוע- סרטי הקולנוע והטלוויזיה מקפידים לשלב סצנות בהן מככבת ההלבשה התחתונה. זכרי שלא כל גזרה שנראית נפלא על המסך- תתאים לך. ולכן, בעת הרכישה בחרי בפריטים שמחמיאים למבנה הגוף שלך- ולא של כוכבת פלונית.

 

  1. התאימי לעצמך את המידה הנכונה- תחתונים או חזייה במידה קטנה מידי ילחצו על הגוף באופן שייצור בליטות שיראו בבירור מתחת לבגדים, גם אם הם רפויים. כמו בבחירת מידת נעליים- הקפידי לרכוש הלבשה תחתונה במידה האמיתית שלך, שמונחים על הגוף באופן מושלם, ואינם הדוקים או רפויים מידי.

  1. בהתאמת מידות קחי בחשבון את הגזרות השונות- מידות פריטי הלבשה תחתונה עלולות להיות שונות בהתאם לגזרות השונות שלהם. יתכן שבתחתוני ביקיני – תתאים לך מידת לארג'- לעומת תחתוני בוקסר בהם תוכלי להסתפק במידת סמול. לכן חשוב למדוד ולהתאים את המידה בעת הרכישה.

 

  1. היי גם את צרפתייה: רכשי סטים תואמים של תחתונים וחזייה- תתפלאי כמה בעיות יכול לפתור העיקרון הפשוט של רכישת סטים תואמים של חזיות ותחתונים, בעיקר בלבישה מתחת לשמלות מסוימות, שנדרשת להן התאמת צבעים שאינם בולטים. הידעת שנשים צרפתיות לעולם אינן רוכשות פריטי הלבשה תחתונה בודדים שאינם בסט? אפשר כנראה לסמוך על הצרפתיות שהן יודעות מה הן עושות.

  1. בשביל להתפשט- קודם צריך להתלבש- בהתאמה ובחירת פריטי הלבשה תחתונה, בחרי פריטים שיהיו לך נוחים, נעימים ו….יעניקו לך הרגשה נעימה לפשוט את בגדייך- ולהישאר לבושה בהם

  2. אז…באיזה צבעים מומלץ לבחור? הסטייליסטיות תמיד ממליצות על בחירת תחתונים וחזיות בשני צבעים ניטראליים: צבע שחור וצבע גוף- המתאימים ללבישה מתחת לכל בגד, ללא בולטות ונראות מתחת לבגדים. בעיקר בלבישת מכנסיים לבנים- עדיף ללבוש תחתונים בצבע גוף ולא בצבע לבן. לעומתן, חוקרים מאוניברסיטת רוצ'סטר בניו-יורק ערכו מחקר שכלל כ150 גברים, שנדרשו לדרג בין צבעים שונים והקשר שלהם לראיית אישה שלובשת אותם כמושכת המיוחד. ומי הצבע המנצח בסקר ללא עוררין?… נכון. צבע אדום. את מוזמנת להוסיף למלתחה פריטי הלבשה תחתונה אדומים. המדע העניק לך אור ירוק. ואם הקפדת על כל הכללים שפורטו להלן והתאמת לעצמך פריטים שמחמיאים לגופך- אין סיבה לא ליהנות מחגיגת הצבעים וההדפסים במגוון העשיר שמציעים מעצבי ההלבשה התחתונה. לכי על זה. מובטח שתיהני.

  3. תיהני- זו ההמלצה הבסיסית בעצם בכל דבר, ואינה פוסחת גם על בחירת פריטי הלבשה תחתונה: בחרי תחתונים שתיהני מהם- ותרחיקי מעצמך מחשבות כמו: רק אני אראה אותם במילא.

 

אז מה . מגיע לך ליהנות. וחוץ מזה- אין לדעת…