כותרות אחרונות
Search

טיפים להתקנת כספת בבית ! באדיבות אמיר עקנין מנעולן של חב' "מולטילוק"

טיפים להתקנת כספת בבית !

באדיבות אמיר עקנין מנעולן של חב' "מולטילוק"

"מולטילוק" החברה המובילה בישראל בתחום צילינדרים ומוצרי בטחון לבית בכספות.

 

  1. חלק גדול מחברות הביטוח בעת הכנת פוליסת ביטוח של תכולת הבית מחייבת את הלקוח בהתקנת כספת בבית ולכן, לפני רכישת כספת חייבים להתייעץ עם סוכן הביטוח- מה הדרישות של החברה בנושא גודל הכספת, עובי הכספת, משקל הכספת, בקיצור- לקבל מהם את המפרט של הכספת, כי כספת שלא עומדת במפרט שלהם, לא תבוטח.

  2. כספת מתקינים בד"כ בקיבוע בתוך קיר או בתוך ריצפה או מתחת לרצפה או גם וגם(זהו חיזוק אופטימלי שתי דפנות של הכספת מקובעים). חשוב שמתקין הכספת יהיה מנעולן מוסמך, חבר באיגוד המנעולנים, ולא פועל בניין, או שיפוצניק, או כל מי שמוכן לעזור בהתקנת הכספת לתוך קיר, יש סכנה שמי שלא מוסמך יעביר מידע על מיקום הכספת לפורצים.

  3. רוב מתקיני הכספות בבתים מתקינים את הכספת בתוך אחד מארונות הבגדים אבל גם הגנבים יודעים את זה, זה המקום הראשון שהם מחפשים בו את הכספת. מומלץ להיות יצירתי ולהתקין את הכספת במקומות לא שיגרתיים כגון: מאחורי שידה בחדר הילדים, באחד מארונות המטבח, מאחורי תמונה שתלויה על הקיר, הכי טוב להתקין כספת בחדר הממד כי הקירות חזקים מאוד וזה מקשה על הפורצים לעקור את הכספת מהקיר.

  4. עובי דלת הכספת חשובה מאוד, ככל שהדלת עבה יותר וכבדה יותר כך יש קושי גדול יותר לפרוץ את הכספת, מומלץ מאוד על כספות עם מפתח פרפר, כמו המפתחות בחדרי הכספות.לכל כספת יש 2 מפתחות, מומלץ להחביא בבית מפתח אחד, שעל מקום המחבוא יש לידע לפחות עוד אחד מבני הבית, ומפתח שני להצמיד לצרור המפתחות.

  5. בעת קניית כספת, צריך לתת את הדעת שכספת לא מחליפים כל יום, ולעיתים הכספת היא לכל החיים, ואם בתחילת הדרך הצורך הינו בכספת קטנה, עם השנים חברות הביטוח מחייבות להכניס לתוך הכספת את כל התכשיטים, שעונים, חפצי ערך, אוספים ולכן, כדאי לקנות מראש כספת גדולה שתוכל לשרת את הלקוח במשך שנים. במידה והכספת משמשת רק לסכומי כסף קטנים, או מסמכים שאפשר לשחזר אותם, לא כדאי לקדוח את הכספת לתוך הקירות כי פורץ שעוקר את הכספת מהקיר גורם לנזקים שעלות תיקונם יכולה להיות יותר משווי הפריטים שבכספת.

  6. טיפ חשוב מאוד ממי שיש לו כספת, ובה יש הרבה כסף, הרבה תכשיטים בשווי גדול, להתקין שתי כספות בבית, כספת בה נמצאים חפצי ערך השווים במקום מסתור, ועוד "כספת פתיון" במקום גלוי, כי גנבים בד"כ לא יחפשו שתי כספות באותו בית.

  7. חשוב מאוד שהכספת תותקן במקום שהוא לא יהיה נגיש לבעלי מקצועות שמגיעים לבית כגון: עוזרת בית, אינסטלטור, חשמלאי, שיפוצניק ועוד…