כותרות אחרונות
Search

טיפים לפורים באדיבות רשת "פעמית סטור"

טיפים לפורים באדיבות "פעמית סטור"

רשת: "פעמית סטור" המתמחה בשיווק כלים חד פעמיים מעוצבים ומוצרים משלימים נותנת טיפים ועצות להכנת משלוחי מנות מדהימים לפורים

 

פורים הוא חג המבוסס על מגילת אסתר המגוללת סיפור צבעוני ודרמטי שסופו במהפך גורלו של העם היהודי. החג מעמיד במרכז את ההתכנסות המשפחתית לסעודה של משתה ושמחה כשמסביב כל החגיגות הנלוות – מסיבות, תחפושות, שוק פורים, ירידים בגנים ובבתי הספר של הילדים, פאות צבעוניות, אביזרים נוצצים, איפור ומסכות, רעשנים והרבה יין טוב.

 

צילום שחר טמיר

 

משלוחי מנות: לפורים יש את מצוות היום, כלומר: חשוב שמשלוחי המנות יישלחו ויימסרו רק ביום וכך גם לגבי הסעודה ומתן המתנות לאביונים. הכלים החד פעמיים רלוונטיים בחג הזה גם בכל מה שקשור לארגון המשלוחים כי אין כמו מגשים אלגנטיים, סלסלות צבעוניות, קופסאות דקורטיביות, ניירות צלופן שקופים וסרטי אורגנזה בעלי נוכחות לעיטוף משלוח מנות ארוז יפהפה. גם ואזה שקופה מפלסטיק עם סוכריות צבעוניות או שוקולדים יכולה לעמוד בפני עצמה והיד עוד נטויה. לעיטוף משלוח מנות אפשר גם להשתמש בצלופן, בטול לבן ובפפיון.

 

החלל: זכרו כי בפורים הכול מותר והצבעוניות היא שתשלוט בבחירות שלכם. חפשו לפחות שניים-שלושה צבעים שייצרו בכל אחד ואחד מכם תחושת שמחה וססגוניות. האווירה בחדר תהיה גם היא עליזה יותר על ידי בלונים או דגלונים משולשים צבעוניים תלויים לאורך הקירות. אפשר גם לתלות מסכות קרטון על קירות חלל האירוח.

 

צילום שחר טמיר

 

סוג שולחן: ערוך או מזנון.

 

עיצוב השולחן: השולחן צבעוני, עליז, שמח, מלא בדמיון וברעיונות. בחרו בכלים צבעוניים וצבעים שמחים ועליזים, שלבו בין הצבעים השונים ליצירת שולחן פורימי קלאסי.

 

סידור וקישוט השולחן: הכינו עוגיות ססגוניות, עטפו אותן בשקית צלופן שקופה לבנה, קשרו בסרט צבעוני והניחו לכל סועד בצלחתו האישית. גם משלוחי המנות שהכנתם יכולים להוסיף נופך עליז וחגיגי לשולחן שערכתם. אפשר להיות מקוריים ובמקום שוקולדים וממתקים למלא את משלוח המנות בכל טוב – מאכלים טובים ובריאים, ארוחת בוקר הכוללת קרואסון, ריבה ודבש אישיים ומיץ תפוזים, צנצנות קונפיטורות ארוזות יפה וקשורות בסרט עם דוגמא וינטאג'ית של נקודות ועוד.

 

בסעודה עצמה אפשר לנעוץ במרכז מגשי המאכלים קיסמים ארוכים שבראשם דמות קרטון של ליצן, אפשר להניח מפיות בצבעים שונים ובולטים על גבי הצלחות האישיות או לפזר רעשנים צבעוניים לאורך השולחן, על גבי כל צלחת בשולחן הערוך וכדומה. צנצנות פלסטיק שקופות יכולות להכיל סוכריות צבעוניות וממתקים בצבעים עליזים. ומה עם אוזני המן ? כולנו מכירים את אוזני ההמן הרגילים, לכן על מנת להוסיף "טוויסט" למנה המסורתית, קשטו את השולחן באוזני המן עשויים בצק סוכר וצבעו אותם בצבעים ססגוניים. אפשר גם להכין מסכות מיוחדות למסיבת פורים מצלחות חד פעמיות פשוטות ובכך לייצר פעילות חווייתית ומהנה עם הילדים המתאימה גם לגילאים בוגרים יותר וגם לקטנטנים.

 

צילום שחר טמיר

 

רעיון לשדרוג משלוחי מנות לחג פורים מצרכים (חומרים): אגרטל או עציץ באיזה גודל שרוצים סרטים, מדבקות ספוג פרחים ירוק או קלקר שקית אוכל פשוטה מניילון, שיפודים ממתקים וסוכריות גומי, סוכריות שרשרת,  שוקולדים    עטופים וכדומה פרחי משי נייר צלופן.

 

אופן ההכנה: לוקחים עציץ או צנצנת ומקשטים אותם בסרטים, במדבקות ובכל העולה על רוחכם. חותכים את הקלקר או הספוג לגודל  פנים העציץ, עוטפים בניילון שיהווה חוצץ לממתקים ומניחים אותו בתוך העציץ. מכינים את השיפודים המתוקים: לפני השימוש מכניסים את השיפודים לתוך כוס גבוהה עם מים כדי להקל על  השחלת הממתקים לשיפודים. משחילים את הממתקים לפי סדר שאתם תחליטו עליו. העיקר שיהיה  צבעוני. ניתן לנעוץ פרחי משי בספוג ולהניח על הספוג ממתקים קטנים כמו סוכריות ג'לי קטנות או עדשים ליופי. עוטפים בנייר צלופן.  

 

להשיג ברשת פעמית סטור http://www.peamit.co.il/