כותרות אחרונות
Search

"יקבי כרמל" מתחדשים עם סדרת "SELECTED" חדשה כחלק ממהלך מיתוגי כולל של "יקבי כרמל" !

חדש על המדף: סדרת "SELECTED" מבית יקבי כרמל מתחדשת כחלק ממהלך מיתוגי כולל של "יקבי כרמל"

"יקבי כרמל" משיקים מראה חדש לסדרת היינות המובילה והנמכרת ביותר בישראל, סדרת "SELECTED" , כחלק ממהלך השקת שפה מיתוגית חדשה ל"יקבי כרמל". הלוגו החדש, משלב עברית אנגלית, תוך הבלטה של סמל המרגלים, והצורה האובלית שלו, יוצרת מדליה בגווני זהב המוטבעת בחלק העליון של התווית. התווית החדשה של סדרת "SELECTED" משקפת את ערכי היקב והסדרה נותנת מענה של יינות איכותיים נגישים.

 

סדרת "SELECTED"  ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יינות מובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, סמוקים ומוסקטו. יינות נגישים בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת "SELECTED"  המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות צריכה אישית, ארוחה משפחתית ובכל אירוע ואירוח.  יינות הסדרה הם יינות עסיסיים, שכיף לשתות אותם, "יינות לשתייה ולא יינות לטעימה".

 

סדרת סלקטד נראות חדשה של יקבי כרמל מחיר מומלץ לצרכן 30 שקל צילום: יח"צ.

 

הלוגו החדש והשפה המיתוגית החדשה עוצבו ידי הסטודיו 'נאו גרופ' בבעלות פיליפ בולקיה. הקונספט העיצובי החדש של יקבי כרמל מתמקד בשפה אחידה המוטבעת כלוגו בראש תווית הסדרות השונות. שפה זו תאפשר לצרכן הסופי לזהות את יינות היקב ברשתות השיווק. התוויות החדשות משדרות את ערכי היקב והסדרות האהובות, יינות איכותיים, בטעמים מגוונים אשר מעניקים תמורה טובה בעד הכסף.

 

סלקטד ריזלינג חצי יבש לבן של יקבי כרמל מחיר מומלץ לצרכן 30 שקל צילום: יח'"צ

 

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: " סדרת "SELECTED" ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת היינות הנמכרת ביותר בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחיר. אופיים הנגיש של יינות סדרת "SELECTED"  מותאמים לחך הישראלי ומייצגים אותו. סדרת "SELECTED" היא הראשונה להוביל את מהלך המיתוג של יקבי כרמל. לוגו המדליה המוזהבת עם המרגלים הינו סימן ההיכר של היקב, מה שיוצר בולטות ונראות אחידה בנקודות המכירה."

 

  את סדרת היינות  SELECTED ניתן לרכוש ברשתות שיווק נבחרות.

   מחיר מומלץ ליינות 30 ש"ח.

 

סלקטד קברנה סוביניון אדום של יקבי כרמל מחיר מומלץ לצרכן 30 שקל צילום: יח"צ

 

על יקבי כרמל

יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 137 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 כורמים, ומפעילים ארבעה יקבים: היקב המרכזי בזכרון יעקב, יקב אלון תבור בגליל, יקב קאיומי בגליל העליון ויקב יתיר בתל ערד.

 

היקב ההיסטורי הגדול של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים ומייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים בסיסיים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו. בין הסדרות המובילות של היקב: Selected, Private Collection, הסדרה האזורית ועוד…

 

בקבוקי היין של יקבי כרמל נמצאים על שולחנם של רבים  מבתי ישראל ובמשך כל השנים הם מחזקים את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות.