כותרות אחרונות
Search

טלפארמה מציגה את המאמן האישי החדש שלכם

טלפארמה מציגה את המאמן האישי החדש שלכם

צמיד פעילות של Beurer  המודד את איכות החיים שלך

זה לא פשוט לנהל אורח חיים בריא בשגרה עמוסה, ועוד יותר קשה להיות במעקב על הפעילות הגופני הנעשית במהלך היום. טלפארמה, הפארם המקוון מציעה: צמיד פעילות של Beurer  היכול להפוך למאמן החדש של בעליו. הוא סופר את הקלוריות שנשרפו במהלך היום, עוקב אחר איכות השינה ומציב יעדים יומיים.

 

צמיד הפעילות הינו צמיד חכם המודד באופן רציף את מידת הפעילות של העונד אותו. מטרתו של צמיד פעילות זה היא לנתר את הפעולות שעושים במהלך היום והלילה. כמו כן, הצמיד מספק נתונים על איכות השינה ולכן מומלץ לענוד אותו גם במהלך השינה. במהלך השינה הצמיד מודד את כמות התזוזות וכך מסיק מסקנות על איכות השינה.

צילום: ניר עצמון,

המידע שהצמיד אוסף מסונכרן עם אפליקציה חינמית המאפשרת לעקוב אחר השינויים לאורך זמן, לקבל נתונים סטטיסטים שונים ולהפוך לפעילים יותר. בנוסף, בעזרת הצמיד נעשה מעקב פעילות אחר כמות הצעדים, מרחק ההליכה, כמות הקלוריות שנשרפו, זמן הפעילות הגופנית שנעשתה וכן השגת יעדי פעילות יומיים.

 

במקביל, השעון פועל כשעון רגיל וכשעון מעורר עם רטט. התצוגה היא גדולה וקיימת הגנה נגד רטיבות. בקניית השעון מקבלים סוללות ו-3 שנות אחריות. הצמיד מגיע במספר צבעים לבחירה.

צילום: ניר עצמון,

מחיר: 239.90 שקלים.

למידע נוסף באתר טלפארמה

או במוקד הטלפוני 1-800-61-62-63

 

טלפארמה- הפארם המקוון המוביל בישראל המשווק מוצרי פארם מובילים – תרופות, ויטמינים ותוספי תזונה, קוסמטיקה וטיפוח ציוד רפואי ועוד עד בית הלקוח.

 

טלפארמה יוצרת מהפכה צרכנית בקרב הרגלי הצריכה, מספקת מוצרים המשפרים את איכות החיים: כולל תרופות, ויטמינים ותוספי מזון, חטיפי אנרגיה, ציוד רפואי, עזרי בטיחות ועוד. בטלפארמה ניתן ליהנות משירות ייעוץ רוקחי, נטורופת ויועץ תזונה מקצועי ודיסקרטי בשירות אונליין או בטלפון. לטלפארמה מערך הפצה רחב היקף של רכבים ייעודיים לאספקת סחורה לכל רחבי הארץ, המפיצים את התרופות והמוצרים בטמפרטורה מבוקרת בהתאם לתקן משרד הבריאות.