כותרות אחרונות
Search

טמבור, חברת הצבע של ישראל, הכריזה על הצבע "ירוק מנטה" כצבע המוביל והשולט לשנת 2019 !

טמבור, חברת הצבע של ישראל, הכריזה על הצבע "ירוק מנטה" כצבע המוביל והשולט לשנת 2019 !

הצבע הנבחר השנה, "ירוק מנטה" ולפי חברת "טמבור" חברת הצבע של ישראל זה הצבע שישלוט השנה בעולם העיצוב.

 

צילומים: בועז לביא ויונתן בלום

 

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה של חיבור בין הפנים לחוץ, אשר מתבטאת, בין היתר, ברצון להכניס הרבה ירוק הביתה. גוון המנטה מכניס את הקסם הירוק הביתה, אך מיטיב לעשות זאת בעדינות רבה. 

 

מתוך אהבה לכל מה שירוק המנטה מייצג,  החליטה טמבור השנה לבחור בגוון T0982 Dried Mint  כצבע השנה. הקרירות הרגועה והנעימה שלו מזכירה ניחוחות של ערוגת צמחי תבלין ומרחבים אינסופיים של שדות. זהו גוון של ירוק, אשר קרוב מאוד לגווני האפור, אך עם טאץ' נוסף של רעננות וחיוניות שתכניס ניצוץ חי ומרגש יותר. 

 

צילומים: בועז לביא ויונתן בלום

 

לדברי ניבה יחיאב, מנהלת שיווק אדריכלים, עיצוב והשראה בטמבור: " Dried Mint משתלב מצוין עם גווני הפודרה האהובים, המלווים אותנו כבר מספר שנים ומשלימים אותו, ויעבוד נפלא גם עם אלמנטים בזהב, עץ, בטון וברזל.

 

האיכויות המרגיעות שלו הופכות אותו לבחירה מושלמת לקירות חדר השינה, אך הוא בהחלט יתאים גם בחללים ציבוריים, מהסיבה הפשוטה שהוא יודע להיות נוכח ולהעניק את הטוויסט שלו לחלל מבלי להשתלט עליו. גם אלמנטים עיצוביים גדולים כמו דלתות פנים, ארונות קיר ומטבחים הצבועים בירוק מנטה יוכלו להעניק בחלל נקודת צבע משמעותית, אך יחד עם זאת רגועה והרמונית."

 

צילומים: בועז לביא ויונתן בלום

 

ככל שהעולם בחוץ הופך להיות רועש יותר, דחוס ותזזיתי, גובר הצורך ליצור גן עדן פרטי ואסקפיסטי במרחב הפרטי. ירוק מנטה הוא בדיוק הגוון שישלב את הרצון והצורך להכניס שלווה הביתה, ויחד עם זאת לשמור על פשטות שקטה ולא מתאמצת.

 

T0982 Dried Mint של טמבור סופרקריל מט+ לקירות (אריזת 5 ליטר) במחיר של 140 ₪ ופוליאור מט לרהיטים (0.75 ליטר) במחיר של 90 ₪.