כותרות אחרונות
Search

טסים לפריז ? בשורה משמחת לנוסעים מישראל לפריז בירת צרפת ! מחירים מטורפים !

בשורה לנוסעים מישראל לפריז בירת צרפת !

חברת התעופה הצרפתית ASL  איירליינס חנכה אמש קו טיסות ישירות מתל אביב לפריז הטיסות יפעלו פעמיים בשבוע, בימי שלישי וחמישי. החברה מציעה כרטיסים החל 269 דולר

המחיר כולל מיסים, אינטרנט אלחוטי, ארוחה, צ'יק אין מוקדם בחירת מושב ותיק יד עד 8 ק"ג

 

גוזרים את הסרט – מימין: יוסף נוסבאום, גדעון טהלר, מנכ"ל ובעלים של טל תעופה, אריק וינסנט, המנהל המסחרי של  ASL איירליינס – צילום: אבי בר

 

הטיסות מתל אביב לפריז יצאו פעמיים בשבוע, בימי שלישי וחמישי, בשעה 20:30 בערב מת"א וינחתו בפריז בשארל דה גול בטרמינל 3 הנגיש ביותר בשדה התעופה בשעה 00:15. מפריז יצאו הטיסות בשעה 13:55 ויגיעו לתל אביב בשעה 19:30. הטיסות יבוצעו במטוס בואינג 737-700 ובו שתי מחלקות 123 מושבים במחלקת תיירים ו- 14 מושבים במחלקת עסקים. הנוסעים יהנו משירות מלא הכולל ארוחה חמה במהלך הטיסה ומבחר משקאות צרפתיים, אפשרות למנות כשרות ללא תוספת תשלום, מערכת בידור כולל WiFi ללא תשלום במהלך הטיסה, שירות צ'יק אין מוקדם ואפשרות בחירת מושב באתר החברה ללא תוספת תשלום.

 

asl – צילום: אבי בר

 

חברת התעופה הצרפתית ASL השיקה אמש (יום ג' ה- 3.7) בנתב"ג קו טיסות ישיר וסדיר בין תל אביב לפריז.  לרגל ההשקה נערך טקס בשדה התעופה בנוכחות בכירי חברת התעופה אשר הגיעו בטיסת הבכורה מפריז ונציגי טל תעופה בישראל.  

 

צילומים: אבי בר

     

 

מחיר כרטיס טיסה במחלקת תיירים החל מ- 269$ כולל כבודת יד עד 8 ק"ג ארוחות ומיסים, המחיר החל מ- 286$ כולל מזוודה עד 23 ק"ג ותיק יד עד 8 ק"ג ארוחות ומיסים ובמחלקת העסקים המחיר החל מ- 615$ כולל 2 מזוודות עד 23 ק"ג כול אחת ו כולל תיק יד עד 8 ק"ג.

 

אריק וינסנט, המנהל המסחרי של  ASL איירליינס

 

אריק וינסנט, המנהל המסחרי של  ASL איירליינס הגיע במיוחד לישראל בטיסת הבכורה והכריז​​ על הרחבת הפעילות: "לפני כחודש הודענו כי נתחיל את הפעילות בקו תל אביב פריז לתקופה מוגבלת בחודשי הקיץ  וכבר היום אנו מכריזים כי הפעילות שלנו תהיה לאורך כל השנה בעקבות הביקושים הרבים מצד הקהל הישראלי ומצד היהודים בצרפת שהם לקוחות החברה שלנו. פתחנו את מכירת הטיסות לעונת החורף הקרובה  שהינה המשך ישיר לתוכניות ההתרחבות של ASL  בשוק התעופה הישראלי, במחירים אטרקטיביים במיוחד. ואני בטוח שבתמיכתה של טל תעופה נעבור בהצלחה את המסלול החדש שלנו ".

 

 

גדעון טהלר, מנכ"ל ובעלים של טל תעופה – צילום: אבי בר

 

גדעון טהלר, מנכ"ל ובעלים של טל תעופה: "פריז הינו יעד תיירותי מוביל ומשמעותי מצד אחד עבור חופשות פנאי ומשפחתיות בעיר האורות וסביבתה , ומצד שני יעד מבוקש מאוד לאנשי עסקים ישראלים וחברות עסקיות. הקו החדש נבחר בעקבות ההתעניינות והביקוש הרב, ואני משוכנע שעכשיו לאור הטיסות הישירות של ASL והפופולריות של פריז כיעד בקרב הקהל הישראלי, הנוסעים הישראלים יהנו מחוויית טיסה נעימה הכוללת שירות מלא במחירים תחרותיים ביותר  ולוח זמנים ידידותי. החברה מציעה אפשרויות שונות: טיסה בכיוון אחד, טיסה חזרה, עם מטען, ללא מזוודות, לשינוי, לא ניתן לשינוי, להחזר, לא להחזר. כל האפשרויות הללו ניתן לשלב, בכרטיס הטיסה"

 

שוקי מנהל מכירות בחברת "טל תעופה" – צילום: אבי בר

 

חברת ASL איירליינס צרפת עשתה מספר מהלכים טקטיים בשנת 2017 כדי לחזק את המוצר שלה; לדוגמה, החתימה עם Travelport בנובמבר האחרון כדי להגדיל את נוכחותה דרך ערוצי ההפצה. כמו כן השיקה מוצר Premium Business Class שלה בטיסות .

 

צילום: אבי בר

 

חברת ASL איירליינס הצרפתית חברה בקבוצת ASL תעופה ואחזקות כ- 20 שנה ומספקת שירותי תעופה עבור מפעילי תיירות צרפתים בעיקר באירופה.

 

צי המטוסים שלה כולל 6 מטוסי בואינג 737-700, 3 מטוסי בואינג 737-300 ו- 4 מטוסי בואינג 737-400. המטרה של ASL לחזק ולשמור על איכות גבוהה של שירות ללקוחותיה בקביעות, דייקנות אירוח ונוחות. סקרי שביעות הרצון של החברה מראים כי איכות השירות היא יעד הליבה של החברה.

 

צילום: אבי בר

 

ASL תעופה אחזקות

ASL תעופה אחזקות היא קבוצת תעופה גלובלית שבסיסה בדבלין אירלנד הפועלת ב- 6 יבשות. לקבוצה 5 חברות תעופה באירופה המפעילות טיסות מטען וטיסות נוסעים תחת המותג ASL . ל- ASL יש גם חברות תעופה בתאילנד, הודו  ובדרום אפריקה שםהחברה מפעילה טיסות הומניטריות באמצעות צי של מטוסי הרקולס אזרחיים. ל ASL תעופה ואחזקות יש צי של 140 מטוסים, 2,500 עובדים ברחבי העולם ב- 52 מדינות שונות.

 

חותכים את העוגה – צילום: אבי בר

 

אודות טל תעופה

טל תעופה הינה ארגון ייצוגי עולמי עם למעלה מ -35 משרדים המכסים מעל 50 מדינות ברחבי אירופה, אסיה, האוקיינוס ​​השקט ואמריקה.

 

פעילות הליבה העסקית של טל תעופה הינה ייצוג, הפצה ומכירה של למעלה מ -30 חברות תעופה בינלאומיות, הן לנוסעים והן למטענים. ניהול של מעל 20 בתי מלון ברחבי העולם, שיוט והשכרת רכב המופצים ברחבי העולם.