כותרות אחרונות
Search

יוזמה מרגשת: עובדי הייטק במילואים ו"איש הלגו" תורמים ערכות לגו לילדים.

ילד מבארי מקבל את הערכה מ "איש הלגו" מאור כהן – צילום: יח"צ

 

יוזמה מרגשת: עובדי הייטק במילואים ו"איש הלגו" תורמים ערכות לגו לילדים.

העולם של אלפי ילדים חרב ב-7.10. יוזמה חדשה ומרגשת מנסה להעניק לאותם הילדים את ההשראה לבנות את העולם שחרב מחדש – באמצעות לגו. עשרות ערכות לגו חולקו בימים האחרונים לילדי העוטף ולילדי החטופים כחלק מיוזמה שהקימו שני הייטקסיטים המשרתים במילואים באמצעות מענק מיוחד שקיבלו ממקום עבודתם.

"ללגו יש את היכולת לתת לילדים את התמיכה והכוחות בשביל לבנות ולהיבנות מחדש."

 

בימים קשים אלו, אנו מגלים את הכוחות והתושייה הגדולה של אזרחי ישראל בתרומה ועשייה למען אלו שנפגעו. בתקופה זו, אנו למדים שהסיוע הגדול מגיע פעמים רבות מיוזמות של אזרחים בודדים אשר בוחרים לעשות למען האחר וסוחפים אחריהם אזרחים רבים נוספים. 

 

הקימו את המיזם – אורון מנחה ומיכה בלכמן עובדי חברת "אורקל", קצינים בתפקידים בכירים בשירות מילואים פעיל וחובבי לגו – צילום: באדיבות "אורקל"

 

כך הוא הסיפור של אורון מנחה ומיכה בלכמן עובדי חברת אורקל, קצינים בתפקידים בכירים בשירות מילואים פעיל וחובבי לגו. העובדים קיבלו בשבוע האחרון  מענק מיוחד מחברת אורקל שכלל משכורת נוספת, מחווה של החברה בתקופת המלחמה. אך השניים החליטו שבתקופה קשה זו ילדי העוטף וילדי החטופים זקוקים לכל תמיכה שתסייע להם,  ולכן, בתור חובבי לגו מושבעים אשר מכירים את הכוחות המיוחדים שמשחק הלגו מעניק, הם הגיעו להחלטה להשתמש בכל כספי המענק שניתן להם בשביל לרכוש עשרות ערכות לגו ולתרום אותן לילדי העוטף ולילדי החטופים.

 

הם יצרו קשר עם מאור כהן "איש הלגו", הידוע גם בעקבות כך שנשא את משואת צה"ל בטקס יום העצמאות ה-73 של מדינת ישראל, בגין התנדבותו בחלוקת ערכות לגו לילדים חולי סרטן.

 

ילד מבארי מקבל את הערכה מ "איש הלגו" מאור כהן – צילום: יח"צ

 

"אנחנו מאמינים שללגו יש יכולות ריפוי יוצאות דופן, ושבניית עולם בעזרת לגו נותנת השראה לבנייה ועשייה גם במציאות הקשה." מספרים אורון ומיכה. "כשמעניקים לילדים לגו, לא רק מעניקים להם תמיכה ואהבה – אלא גם שגרה צבעונית ויציבה. בהתחלה הם מקבלים לבנים לבנות איתן עולם דמיון עשיר, טוב ובטוח יותר, בתקווה שאחר כך יגיעו הכוחות איתם אפשר יהיה להתחיל ולנסות לבנות מחדש גם את העולם האמיתי."

 

אורון ומיכה מבהירים שמדובר רק בשלב הראשון של המיזם. הם פתחו בקמפיין לגיוס תרומות בחברת אורקל ומחוצה לה, עבר רכישה נוספות של ערכות לגו והקמת מערך חלוקה משמעותי יותר. חברת אורקל, בה הם עובדים, ואשר בעצמה תרמה רבות לסיוע לעורף ולכוחות הבטחון, הצטרפה אליהם אף היא ותרמה בעצמה עשרות ערכות לגו בשווי עשרות אלפי שקלים. 

 

לתרומה עבור המיזם צרו קשר עם מאור כהן "איש הלגו" בטלפון 052-9457657