כותרות אחרונות
Search

"יוניון מוטורס" יבואנית "טויוטה" לישראל משיקה את קולקציית ה- "NFT" הראשונה בענף הרכב בישראל.

עבודותיו של האמן עזרא בידרמן – צילום: אבי בר

 

"יוניון מוטורס" יבואנית "טויוטה" לישראל משיקה את קולקציית ה- "NFT" הראשונה בענף הרכב בישראל.

הקולקציה, המורכבת מ -500 יצירות אומנות ייחודיות, מציגה את חזונה של "טויוטה" ליצירת עולם טוב, בטוח ונגיש יותר, דרך נקודת מבטו של דור העתיד.

המהלך הושק בתערוכה אקסלוסיבית שערכה החברה בגלריית ה-"NFT" הראשונה בארץ.

 

"יוניון מוטורס", יבואנית "טויוטה" בישראל, מצטרפת לטרנד טכנולוגיית הבלוקצ'יין שמשגע את העולם, ויוצאת בפרויקט "NFT" חדשני וראשון מסוגו בתעשיית הרכב, המציג את חזונה של טויוטה ליצירות עולם טוב, בטוח ונגיש יותר, דרך נקודת מבטו של דור העתיד, דרך עיניהם של ילדים. קולקציית ה-"NFT" החדשה נחשפה אמש (א) בתערוכה מרהיבה שהתקיימה בגלריית אמנות ה-"NFT" הראשונה בישראל שנמצאת במלון "נורמן" בתל אביב. "יוניון מוטורס" הכריזה כי כל ההכנסות שיתקבלו מרכישתן של יצירות הקולקציה, יתרמו במלואן למען הקהילה, לעמותה שתבחר על ידי קהילת לקוחות ה-"bZ4X", הרכב החשמלי הראשון של "טויוטה". מדובר בצעד המבטא את מחויבותה העמוקה ליצירת חברה טובה יותר ועולם בטוח ומכיל יותר.

 

האמן עזרא בידרמן – צילום: אבי בר

 

ביוזמה שהפכה אותה לחלוצת המותג "טויוטה", יצרה "יוניון מוטורס" קולקציית "NFT" (Non Fungible Token, אסימון חסר תחליף) המונה 500 נכסים דיגיטליים יחידים במינם, אשר הורכבו מאלמנטים שונים מ- 1,034 ציורי ילדים שהתקבלו במסגרת התחרות האייקונית של טויוטה העולמית – "מכונית החלומות" (Toyota Dream Car Art). התחרות מזמינה ילדים מרחבי העולם לשתף ברעיונותיהם ודמיונם על עתיד הניידות באמצעות ציור מכונית החלומות שלהם, המבטא בצורה ייחודית את תפיסתם לפתרון הקשיים והאתגרים הקיימים כיום בעולם, והדרכים היצירתיות להתגבר עליהם.

עבודותיו של האמן עזרא בידרמן – צילום: אבי בר

 

כמי שמאמינה בכוחו של שילוב בין אמנות לטכנולוגיה, ומעודדת את דור העתיד להשתמש בתחומים אלו ליצירת השראה למחר טוב יותר, חברה "טויוטה" לעזרא בידרמן, אמן רב-תחומי, במקור מאנגליה, שבמסגרת עבודותיו הוא חקר מגוון רחב של נושאים ומדיה ושאב השראה מדמיון פסיכדלי, חוויות אזוטריות והרהורים על מצב החברה שלנו. בידרמן יצר למעשה מצג אמנותי ומלא בדמיון בהשראת ציורי הילדים ודרך שילוב אלמנטים שונים שלהם. התהליך שהחל בבידוד של שכבה אחר שכבה, הגיע לשיאו עם השלמת הקולקציה הכוללת כאמור 500 יצירות חדשות, המבטאות ללא מילים את המסרים העמוקים והחשובים המשתקפים בציוריהם של הילדים. 

 

עבודותיו של האמן עזרא בידרמן – צילום: אבי בר

 

מגוון פריטי ה-"NFT" בקולקציה נוצרו בסימן חזונה של טויוטה "Beyond Zero", המבטא את שאיפתה ומחויבותה להפחית את פליטות ה-CO2 והשפעות שליליות אחרות, לפרוץ גבולות ומחסומים, ולהגיע להישגים יוצאים מגדר הרגיל בתחומים שונים ליצירת עולם טוב, נגיש, ירוק ונקי יותר, אף מעבר לאפס. טויוטה מכוונת לעתיד שהוא מעבר לפליטות, מעבר להגבלות, מעבר לציפיות ומעבר למחסומים – החל מסיוע בהגבלות ניידות, דרך תרומה חברתית וחיזוק קהילות, ועד בניית ערים נקיות המונעות באמצעות מימן.

 

עבודותיו של האמן עזרא בידרמן – צילום: אבי בר

 

הפרויקט הייחודי של "יוניון מוטורס" מהווה שלב נוסף במסע החשמול של החברה, במסגרתו תשיק בקרוב בישראל את הדגם החשמלי הראשון של "טויוטה", ה –"bZ4X", קרוסאובר משפחתי מרשים המציג סטנדרט חדש ברכבים חשמליים, מציע טכנולוגיות מתקדמות, חבילת שרותים מלאה וכולל טווח סוללה של מעל 500 ק"מ. לפיכך החליטה "יוניון מוטורס", להעמיד לרשות קהילת המתעניינים ב- "bZ4X" שלה, את הבחירה החשובה באשר לזהות העמותה עבורה יתרמו כלל ההכנסות מקולקציית ה-"NFT", זאת באמצעות סקר שימלאו חברי הקהילה המכיל מספר עמותות לבחירתם: אילן, עלם, צער בעלי חיים, והדרת, ילדים משחקים שח, ועמותת גדולים מהחיים.

 

עבודותיו של האמן עזרא בידרמן – צילום: אבי בר

 

משתתפים רבים הגיעו אמש לגלריית ה-"NFT" כדי להתרשם מהתערוכה שהציגה את הקולקציה הייחודית. מי שיבחר לרכוש "NFT" מהקולקציה המוצעת במהדורה מוגבלת של 500 יצירות בלבד, יוכל לעשות זאת דרך פלטפורמת ה-"Open Sea", בקישור זה. הטוקן מהרכישה יקנה לו גם את הזכות להיות מהראשונים בישראל לנסוע ולחוות את ה- bZ4X עם הגעתו לארץ בקרוב.