Tito's handmade Vodka, הוודקה הצומחת בעולם והנמכרת ביותר בארה"ב מרחיבה בהתאם לאסטרטגיה גלובלית, את הפעילות השיווקית שלה בישראל.
Tito's handmade Vodka, וודקה פרימיום אמריקאית ייחודית.
יקבי כרמל מרחיבים את הפעילות השיווקית שלהם ומתחילים לשווק בישראל את המותג Tito's handmade Vodka.
Tito's handmade Vodka הוא מותג הוודקה הנמכר ביותר בארה"ב והצומח ביותר בעולם !
הוודקה עשויה בעבודת יד, מתירס ואינה מכילה גלוטן.
באירוע לכתבי יין ומובילי דעה שנערך בבית הספר לברמנים "זמן אמיתי" בתל אביב, הציג רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל בפני הבאים את הייבוא החדש של "יקבי כרמל" Tito's handmade Vodka. במהלך האירוע טעמו הנוכחים את הוודקה החדשה ואפשר לומר בבטחה כי הוודקה החדשה שעשתה עליה לישראל היא משובחת, טעימה, מתקתקה ומהווה בסיס מצוין לקוקטילים.
Tito's handmade Vodka, עשויה בעבודת יד, מיוצרת מתירס, ולא מחיטה או שעורה כמקובל, מה שמעניק לה טעם מתוק במקצת, והופך אותה גם לוודקה ללא גלוטן. זוהי וודקה צלולה עם ניחוח מתוק של תירס, טעם חלק וגוף מלא. הצלילות והחלקות של טיטו'ס היא הביטוי הנקי ביותר של המוצר, והיא אחד מסוגי הוודקה האידיאלים לשתייה ללא תוספות וללא טעמי לוואי!
הזיקוק נעשה באמצעות מכלי זיקוק מסורתיים מנחושת, בדומה לשיטה בה מיוצרים הקוניאק והסינגל מאלט האיכותיים ביותר. הוודקה עוברת זיקוק שש פעמים וסינון דרך פחם פעיל, מכיוון שעל פי הניסויים שערך טיטו זוהי כמות הזיקוקים הנותנת את התוצאה המושלמת.
וודקה טיטו'ס תיכנס לברים, מסעדות ובתי מלון ומספר נקודות המכירה של המותג בישראל יגדלן. במקביל, יקב כרמל משקיעים בבית הספר לברמנים 'זמן אמיתי' ברחוב אליפלט 23 תל אביב עם סדנת טיטו'ס ייחודית, כל זאת במסגרת קורסי הפרמיום של בית הספר. הסדנה מוצעת גם לחברי המועדון של בית הספר. כמו כן, בהתאם לפעילות הפילנטרופית של וודקה טיטו'ס בעולם, גם בישראל המותג יקודם באמצעות אירועי תרומה לקהילה וחבירה לעמותות התואמות את תפיסת המותג.
פרסים וציונים:
∨ ציון 95 – Wine Spectator, 2014
∨ פרס מותג / מזקקת השנה לשנת 2014 ב Wine Enthusiast –
∨ מדלית זהב כפולהSan Francisco World Spirits Competition, 2001
∨ UCC Chairman’s Trophy for World’s Best Vodka Tonic, 2010 Ultimate Cocktail Challenge
רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "טיטו'ס היא וודקה איכותית, חלקה וצלולה המזוקקת בזיקוק דודי מסורתי וייחודי. אנו שמחים להרחיב את פעילות מותג וודקה טיטו'ס בישראל, בהמשך להצלחה הגלובלית מ- 134 מדינות בעולם. המותג, הנמכר ביותר בארה"ב ונחשב היום לטרנד הגדול בעולם, תפס תאוצה בארה"ב ובעולם, ונחשב כיום למותג הוודקה פרמיום הצומח ביותר בארה"ב.
רן אסא הוסיף: "אנו יוצאים בשורת מהלכים לחיזוק והשקת המותג בישראל. קהל המטרה אליהם אנו פונים הוא דור המילניאלס, גילאי 25 – 40, חובבי וודקה ומי שמעריך אלכוהול איכותי ומוכן להתנסות במוצרים חדשים וכן צרכנים הקונים בערוץ המתמחה, לרבות חנויות אלכוהול, ברים וכדומה.
המיקסולוג אוראל לוי שחבר לוודקה טיטו'ס ופיתח מתכוני קוקטיילים ייחודיים בהשראת המותג ובעליו אמר: "למרות שוודקה טיטו'ס הינה וודקה אידיאלית לשתייה נקייה, נתתי לאיכויות הוודקה וייחודה ולדמותו של המייסד 'טיטו בברידג' להיות נוכחת בכל אחד מהקוקטיילים שפיתחתי. החל מהדרינק האהוב על טיטו, דרך קוקטייל המציין את העבודה הקשה, הדקדקנות והרצינות שטיטו משקיע בייצור וודקה טיטו'ס, קוקטייל נוסף מבטא את הייחודיות של שימוש התירס כחומר הגלם בוודקה טיטו'ס ,וגולת הכותרת קוקטייל רך ונעים, המייצג את התרומה לקהילה, הנתינה ואהבת החינם, המאפיינות את המותג."
על וודקה טיטו'ס
וודקה טיטו'ס יצאה לדרך בשנת 1996 עם החלטתו של בראט בטלר המכונה "טיטו בברידג'", גיאו-פיזיקאי חובב וודקה מאוסטין, טקסס, שהוא רוצה לייצר את הוודקה הטובה ביותר בעולם, וודקה חלקה וטהורה. לאחר ניסויים רבים, באותה שנה הוא החל לייצר ולשווק את הוודקה שלו בעצמו.
כמו המרשם של הוודקה, גם ציוד הייצור תוכנן על ידי טיטו בעצמו, על פי שרטוטים של מזקקות מימי האיסור על שתיית אלכוהול. כדי להבטיח את האיכות, הוא בחר בשיטת ייצור בזיקוק דודי מסורתי במקום בתהליך זיקוק רציף כמו בסוגי וודקה רבים אחרים.
המזקקה של "טיטו" הייתה מזקקת הבוטיק (craft distillery) הראשונה בארה”ב. מאז קמו לה מתחרים רבים, וכיום קיימות בארה”ב מאות מזקקות כאלה. לדברי Wine Spectator למותג וודקה סופר פרמיום טיטו'ס יש חלק מכריע בהתפתחות ענף זה בארה"ב.
בשנת 2001 שלח טיטו שני בקבוקים מתוצרתו לתחרות World Spirits Competition, שם הוא זכה בשתי מדליות זהב בהחלטה פה אחד של חבר השופטים, כשהוא גובר על 71 מותגי וודקה אחרים. בעקבות זכייה זו החל הזינוק במכירות של וודקה סופר פרמיום טיטו'ס.
הבקבוק הצנוע עם התווית הפשוטה, שעוצבו גם הם על ידי "טיטו" עצמו, ממחישים את נחישותו של טיטו להתמקד בעיקר באיכות הוודקה ופחות להשקיע בסמלים חיצוניים שרק מייקרים את המשקה.