כותרות אחרונות
Search

יקבי כרמל מתחדשים לכבוד חג הפסח, יוצאים במהלך של מיתוג מחדש ומשיקים יינות חדשים בסדרה האזורית

הסדרה האזורית – כל מה שטוב ביין ישראלי

יקבי כרמל ממשיכים להתחדש ולהוביל: יוצאים במהלך מיתוג חדש לסדרה האזורית ומשיקים יינות חדשים בסדרה: גוורצטרמינר ורוזה

יקבי כרמל, ממובילי שוק היין בישראל, משיקים מהלך מיתוג חדש לסדרה האזורית ומוסיפים שני יינות חדשים. ביקבי כרמל זיהו כי בשנים האחרונות חלה מגמת פרמיומיזציה והביקוש ליינות איכותיים גדל, הן בכלל השוק והן ברשתות השיווק.  יקבי כרמל, שמו לעצמם מטרה להוביל את קטגוריית יינות הפרמיום והאיכות ברשתות השיווק באמצעות "הסדרה האזורית".

דפנה מילר,  סמנכ"לית השיווק, יקבי כרמל: "בעקבות התפתחות עולם הקולינריה ותהליך הפרמיומיזציה, הצרכן מעוניין לרכוש יין איכותי גם כשהוא עורך קניות ברשתות השיווק. ולכן הביקוש לסדרות איכות בטווח מחירים של 40-60 ₪ הולך וגדל. כמובילי שוק, זיהינו ביקבי כרמל צורך זה של הצרכנים והשקענו מאמצים רבים במיתוג החדש והרחבת הסדרה האזורית. המיתוג החדש מבטא את האיכות והמומחיות  של הסדרה, ומשמר את  בעלי החיים המזוהים עם הסדרה האזורית שהפכו לנכס ולסמל של המותג".

הסדרה האזורית – צילום: יחצ

במסגרת המהלך הורחבה הסדרה האזורית והושקו שני מוצרים חדשים מבציר 2016 – יין לבן חצי יבש שהופק מענבי  גוורצטמינר ויין רוזה יבש שהופק מענבי גראנש וטמפרניו, שמצטרפים ליינות האדומים שקיימים בסדרה: קברנה סוביניון, מרלו, וקברנה סוביניון-שיראז. בהמשך השנה יתווסף לסדרה גם יין מבעבע.

מוסיפה דפנה מילר, סמנכ"לית השיווק, יקבי כרמל: "אנו מאמינים כי מגיע לצרכן לקנות יין איכותי במחיר נגיש או במילים אחרות לקנות יין של סופשבוע במחיר של אמצע השבוע. אנו מעוניינים להמשיך ולהצמיח את קטגוריית יינות האיכות הנמכרים ברשתות השיווק, במטרה להמשיך ולחזק את ענף היין הישראלי".

יקבי כרמל השקיעו במהלך השיווקי, הכולל מיתוג חדש ופרסום רחב היקף, כ- 1 מיליון ₪.

לאתר האינטרנט של יקבי כרמל לחץ כאן

על יינות הסדרה האזורית החדשה

הסדרה האזורית גוורצטרמינר, 2016

יין לבן חצי יבש, שהופק מענבי גוורצטרמינר. לאחר השריה קצרה על הקליפות נסחטו הענבים בעדינות והתירוש תסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומטי של הענבים. היין המשיך והתבגר במכלי נירוסטה כשלושה חודשים.

הסדרה האזורית – צילום: יחצ

 

הסדרה האזורית רוזה, 2016  

יין רוזה יבש, שהופק מענבי גראנש וטמפרניו מאזור הרי יהודה. לאחר השריה קצרה על הקליפות נסחטו הענבים בעדינות והתירוש תסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומטי של הענבים. היין המשיך והתבגר במכלי נירוסטה כשלושה חודשים.

הסדרה האזורית – צילום: יחצ

 

הסדרה האזורית קברנה סוביניון שיראז, 2013 

יין אדום יבש, שהופק מענבי קברנה סוביניון ושיראז מאזור הגליל העליון. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התבגר היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 12 חודשים.

הסדרה האזורית – צילום: יחצ

 

הסדרה האזורית מרלו, 2013 

יין אדום יבש, שהופק מ-100% ענבי מרלו מאזור הגליל העליון. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התבגר היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 12 חודשים

 

הסדרה האזורית – צילום: יחצ

הסדרה האזורית קברנה סוביניון 2013

 יין אדום יבש, שהופק מ-100% ענבי קברנה סוביניון מאזור הגליל העליון. לאחר תסיסה והשריה על הקליפות, התבגר היין בחביות עץ אלון צרפתי במשך 12 חודשים. 

הסדרה האזורית – צילום: יחצ

 

היינות מוכנים לשתייה מידית, מומלץ לשתות את היינות הלבנים והסמוקים מצוננים מאוד בטמפרטורה של כ- 6 מעלות ואת היינות האדומים בטמפרטורה של 16-18 מעלות.

ניתן לרכוש את יינות הסדרה האזורית ברשתות השיווק ובחנויות היין השונות בטווח המחירים שבין 50-55 ₪, בקבוק  750 מ"ל.