כותרות אחרונות
Search

יקב "היוצר" ישווק את היינות שלו ברוסיה

יקב "היוצר" ישווק את היינות שלו ברוסיה

יקב היוצר, החמישי בגודלו בישראל חודר גם לרוסיה: ישווק 30 אלף בקבוקי יין פרימיום לרוסיה במחיר 30 יורו ומעלה לבקבוק

 

יקב היוצר, החמישי בגודלו בישראל, ממשיך לגדול. היקב, חתם עסקה ברוסיה, לפיה ישווק 30 אלף בקבוקי יין אדומים  – בעיקר קברנה ושירז מסדרת יינות הפרימיום. עלות כל בקבוק 30 יורו ומעלה.

יקב היוצר שיגר השבוע את משלוח יינות הפרימיום הראשון לרוסיה. היינות היוקרתיים מענבי קברנה ושירז יימכרו ב-food city – מתחם מזון ומשקאות ענק בגודלו במוסקבה, ומשם יופץ לחנויות ברחבי מוסקבה. היין מיועד לצרכני יינות היוקרה במוסקבה.

 

החדירה של היוצר לשוק הרוסי, הינה חוליה נוספת בגמת ההתרחבות של היקב ברחבי העולם. בחודש יולי האחרון, שיגר היקב את המשלוח הראשון של יינות כשרים, לקראת החגים, לארה"ב. שנה בלבד לאחר השקת השווקים בסין, רוסיה ובלגיה, חתם גיא אדרי, מנכ"ל יקב 'היוצר', הקרובות, החל היקב בייצוא יין לארה"ב. מדובר ביינות פרימיום חדשים ויצירתיים של אמן היין הצרפתי פיליפ ליכטנשטיין

 

גיא אדרי, מנכ"ל יקב היוצר
צילום: יח"צ

גיא אדרי, מנכ"ל יקב היוצר: "המשלוח שיצא לרוסיה השבוע, ממשיך את מגמת הצמיחה של יקבי היוצר/ארזה ואת תהליך החדירה לשווקים חדשים. רוסיה מצטרפת לשווקים נוספים בהם נוכחים סדרות היין של היוצר: ארה"ב, סין, בלגיה והולנד. ניצלנו את התקלות הקיימות ביחסי הסחר בין רוסיה לאירופה לטובת החדרת סדרת הפרימיום שלנו גם לרוסיה. השילוב בין איכות למחיר נגיש פתח ליקב את הכניסה לשווקים מעבר לים, ארה"ב, סין, ורוסיה."