כותרות אחרונות
Search

יקב "היוצר" מציע מגוון יינות איכותיים ויוקרתיים לכבוד ראש השנה

שנה טובה מתחילה עם יין טוב !

יקב "היוצר" מציע מגוון יינות איכותיים ויוקרתיים לכבוד ראש השנה

צילום אייל קרן

  • סדרת בראשית: מגוון יינות עם זני ענבים שגדלו בכרמים הפרוסים מצפון הארץ ועד דרומה ומתאימים לכל שולחן חג

  • סדרת וירטואוזו (VIRTUOSO): הסדרה מבוססת על שלושה זנים אדומים וזן אחד לבן מובילים: קברנה סוביניון, מרלו, שיראז וגוורצטרמינר שהבקבוק היחודי שלה הפך לסימן הכר

  • היינן הראשי של היקב, פיליפ ליכטנשטיין יצר סדרות יין יוקרתיות המבוססות על זנים ים-תיכוניים ייחודיים אשר זכו לפרסים בארץ ובעולם

 

לכבוד ראש השנה ותקופת חגי תשרי, יקב היוצר מציע יינות ישראליים איכותיים ויוקרתיים עם ארומה ים-תיכונית אשר זכו לפרסים בארץ ובעולם.

 

יינות יקב היוצר משתלבים נהדר בארוחות החג ומתאימים לאירוח, כמתנה או לצריכה אישית בכל הזדמנות בה אנחנו מבקשים יין איכותי וטוב.

 

היינן הראשי של היקב, אמן היין פיליפ ליכטנשטיין, שם לעצמו כמטרה לתת לטעם הפרי לשלוט בתמהיל הטעמים, על פני הדומיננטיות של טעמי העץ. כל יינות היוצר עברו התיישנות בחביות עץ אלון, תוך בחירה ספציפית של סוג וגיל החביות בכדי לשמור את טעמי החבית, אך לא לאבד את ביטויו של כל זן וזן. ליכטנשטיין מעורב בטיפול בכרמים כדי להבטיח התאמה של הזנים לתנאים הארץ-ישראלים.

 

יקב היוצר – סדרת בראשית

זני הענבים השונים מהם עשויים היינות בסדרה,  גדלו בכרמים רעננים הפרוסים מצפון הארץ ועד דרומה. תחילתה של יצירת סדרת יינות בראשית נעוצה באופן גידולם הייחודי של הכרמים המספק ליינן את חומרי הגלם הראויים ביותר. התהליך ממשיך בבציר לילה עם ניחוח אגלי הטל העוטף את האשכולות. בתהליך ההתיישנות של היין, הענבים נשארים במגע עם הקליפות למשך שבוע בלבד, במטרה להביא יינות נגישים ובשלים יותר.

 

  • קברנה סוביניון. יין מלא בעל ניחוחות חזקים, נוצר משילוב ענבים משני כרמים – האחד מהצפון המוריק בכרם דישון והשני מהדרום שטוף השמש בכרם לכיש. היין מכיל 13% כהל. מחיר לכבוד החג: 3 ב- 100 ₪. להשיג ברשות השיווק ובחנויות היין.

  • מרלו. יין עדין ורענן, משלב את קסם הכרמים של זיכרון יעקב הירוקה ואת ניחוח הכרמים הוותיקים. מכיל 13.5% כהל. מחיר לכבוד החג: 3 ב- 100 ₪. להשיג ברשות השיווק ובחנויות היין.

 

  • שיראז. יין רך עם מרקם קטיפתי ומלטף, נוצר משילוב של 3 כרמים ייחודיים מאזור כפר תבור. מכיל 13% כהל. מחיר לכבוד החג: 3 ב- 100 ₪. להשיג ברשות השיווק ובחנויות היין.

  • סבניון בלאן. יין פריך ורענן שמקורו בכרמים של כפר תבור. עשיר בניחוחות עשבוניים האופייניים לזן ממערב צרפת. מכיל 12% כהל. מחיר לכבוד החג: 3 ב-100 ₪. להשיג ברשות השיווק ובחנויות היין.

  • רוזה. יין עגול ורענן המופק מענבי גרנאש הגדלים בכפר קיש שבגליל התחתון. עשיר בניחוחות של פרי אדום המופק מתסיסה קרה של היין. מכיל 12% כהל. מחיר לכבוד החג: 3 ב- 100 ₪. להשיג ברשות השיווק ובחנויות היין.

 

יקב היוצר – סדרת וירטואוזו (VIRTUOSO)

הסדרה מבוססת על שלושה זנים אדומים וזן אחד לבן מובילים: קברנה סוביניון, מרלו, שיראז וגוורצטרמינר. סדרת Virtuoso עוצבה בקפידה ובייחודיות רבה וההשראה לעיצובה מגיעה מעולמות כלי הנגינה, עם בקבוק בעל צורה ייחודית המיובא ממפעל בוטיק לזכוכית בצרפת. ייצור היין בוצע על ידי קליטת הענבים וריסוקם, הם קוררו ועברו להשריה קרה עם הקליפות למשך כ- 3 שבועות שלאחריהם היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 12 חודשים.

  • קברנה סוביניון. יין בעל טעם חזק ועוצמתי מכרמי קברנה סוביניון שבגליל העליון ומכרמים במושב דישון. מכיל 13% כהל. מחיר לכבוד החג: 2 ב- 80 ₪. להשיג בחנויות היין המובחרות.

  • מרלו. יין מלא עם רעננות מיוחדת מכרם הנטוע בקרבת צומת ישע שבגליל העליון. מכיל 13.5% כהל. מחיר לכבוד החג: 2 ב- 80 ₪. להשיג ברשתות השיווק.

  • שיראז. יין רך ועוצמתי הנוצר משילוב ייחודי של 2 כרמי סירה, האחד ממוקם צפונית לכפר תבור והשני נטוע במורד מדרון על יד קיבוץ עין דור. מכיל 13% כהל . מחיר לכבוד החג: 2 ב- 80 ₪. להשיג ברשתות השיווק.

  • גוורצטרמינר. יין מעודן ורענן, מענבי הזן הארומטי גוורצטרמינר הגדלים בנגב הצפוני, מביא עמו ניחוחות של פירות אקזוטיים, פרחים לבנים ותבלינים. מכיל 11.5% כהל . מחיר: 49.9 ₪. להשיג ברשתות השיווק.

 

יקב היוצר הוא יקב בעל איכויות בוטיקיות שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ המייצרת יין משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטין, יינן צרפתי בעל שם עולמי. המשפחה נטעה כרמים בכל אזורי היין המובחרים החל מהגליל העליון בצפון ועד רמת הנגב בדרום מתוך הבנה כי בכל חלקה מתקיימים תנאי גידול עם מאפייני פרי שונים. כל כרמי היקב עומדים תחת פיקוח קפדני בכדי לוודא תנאי גידול מיטביים לכל גפן.