כותרות אחרונות
Search

עבודותיו של המעצב והאמן הספרדי חיימה חוראדו Jaime Jurado מוצגות עתה בסטודיו של המעצב יפרח בן צבי ברמת השרון

האמן שמצליח לרגש

המעצב והאמן הספרדי חיימה חוראדו Jaime Jurado- הפועל במסגרת גלריית NOVOCUADRO, ועבודותיו מוצגות עתה בסטודיו של המעצב יפרח בן צבי,  מצליח לעורר רגשות וסקרנות בעבודותיו. כל יצירה מצליחה להעביר סיפור אחר ומעניקה עושר ויזאולי לחלל. 

 

צילום: יח"צ

 

חוראדו, יוצר מוערך שמציג בשנים האחרונות בתערוכת CASA DÉCOR MADRID הנחשבת, משכיל להמחיש בציוריו את המציאות כפי שהיא- ללא פילטרים ומסננים. הוא משלב בעבודותיו האחרונות בין משיכות מכחול סובייקטיביות לגזרי עיתונות. יצירותיו מציגות עושר וויזואלי ואיכות אסתטית המושתת על מציאות אובייקטיבית. בזכות חתימת ידו הייחודית הוא מצליח להשרות בעבודותיו רוגע, חמימות ומוסיף עניין לחלל. ברפרטואר של חוראדו יצירות בהן עשה שימוש בטכניקות מעורבות יש קולאז'ים, טיפוגרפיה ואמנות אקספרסיבית עוצמתית ומרשימה. לדברי המעצב יפרח בן צבי "היצירות של חוראדו נחרטו בתודעתי. החשיפה ליצירות שכה שונות האחת מהשנייה, הוכיחו לי את הרב גוניות שבו ובו זמנית הצליחו לרגש אותי".

 

צילום: יח"צ

 

לצד עבודותיו של חוראדו מוצגות בסטודיו יצירות של אמנים ספרדים מוכרים נוספים העובדים בטכניקות שונות. היצירות מרשימות ומגיעות בגדלים דומיננטיים של 70 ס"מ X 90 ס"מ, 100 ס"מ X150 ס"מ, והגדולות ביותר 150 ס"מ X150 ס"מ. טווחי המחירים נעים בין 2,600 ש"ח ל 8,900ש"ח ליצירה, עם אופציה  לרפרודוקציה.

 

סטודיו יפרח בן צבי- רחוב הפרחים 52 רמה"ש

www.ifrach.co.il