כותרות אחרונות
Search

מארזים לחגי תשרי וראש השנה של מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה "מילק אנד האני" (M&H)

ישראלי. מקורי. מהודר !

מארזים לחג של מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה "מילק אנד האני" (M&H)

חגי תשרי הינם הזדמנות מצוינת להביע הערכה ולהוקיר תודה למשפחה, לחברים ולעובדים. עד היום התרגלנו במתנות חג דוגמת מארזי יין ודבש וכעת ישנה אלטרנטיבה מקורית, מרעננת וישראלית לא פחות. מזקקת מילק אנד האני (M&H), מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, מציעה לכבוד השנה החדשה שני מארזים ישראליים ומקוריים ממוצרי המזקקה במחירים אטרקטיביים.

 

צילום: יח"צ

 

מארז ניק מייק (New Make) – המארז כולל בקבוק של תזקיק ניו מייק 500 מ"ל, כוס מעוצבת וחוברת מתכונים לקוקטיילים מרעננים וטעימים. הניו מייק הוא תזקיק שקוף העשוי מ-100% לתת שעורה בריטית ואשר מהווה את הבסיס לוויסקי האיכותי של המזקקה. מומלץ לשתייה נקי, עם מעט מים, או כבסיס לקוקטייל. 50% אלכוהול.

 מחיר מיוחד רגל החגים 152 ₪.

 

מארז ניק מייק תוצרת מזקקת מילק אנד האני (M&H), מחיר: 152 ₪. קרדיט צילום: Plan B

 

צילום: יח"צ

 

מארז ג'ין לבנטין – המארז כולל בקבוק ג'ין לבנטיני 500 מ"ל וכוס מעוצבת. הגין עשוי מ-100% לתת שעורה, בדיוק כמו הוויסקי, ועובר זיקוק משולש. שילוב מנצח של מגוון תבלינים משוק לוינסקי בתל אביב המעניקים למשקה טעם עמוק וארומה עדינה (זעתר, קליפות לימון, תפוז, קמומיל, לואיזה, קינמון ופלפל שחור). הג'ין מומלץ ביותר לשתייה נקי, עם או בלי קרח והוא גם בסיס נהדר לקוקטיילים האהובים והמוכרים, מרטיני וג'ין אנד טוניק. 46% אלכוהול.

מחיר מיוחד רגל החגים 172 ₪.

 

מארז ג'ין לבנטין תוצרת מזקקת מילק אנד האני (M&H), מחיר: 172 ₪. קרדיט צילום: Plan B

 

ניתן להשיג את המארזים בטלפון 03-6320491, במייל mh@mh-distillery.com או דרך אתר המזקקה www.mh-distillery.com.

 

*כל תוצרי המזקקה כשרים.

 

מזקקת מילק אנד האני (M&H), שהוקמה על ידי היזם והמשקיע גל קלקשטיין, היא מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה. המזקקה מייצרת תזקיקים איכותיים ועמלה על הוויסקי הישראלי הראשון, שהמהדורה הראשונה שלו מתיישנת בחביות ותראה אור בשנת 2019. כל חומרי הגלם, הציוד, החביות והתהליכים נבחרו במטרה להבטיח שהמוצר הסופי – בין אם תזקיקים לבנים ובין אם ויסקי מיושן – יעמדו בסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות וטעם. הדרכה וייעוץ של ד"ר ג'ים סוואן, מאסטר דיסטילר בעל שם עולמי. כל תוצרי המזקקה כשרים.

אתר החברה: לינק