כותרות אחרונות
Search

יקב הפרימיום "1848" מצדיע לנבחרות המונדיאל עם סדרה "דור 4"

יקב הפרימיום "1848" מצדיע לנבחרות המונדיאל בסדרת "דור 4"

הסדרה כוללת:

יין מרסלן – לנבחרת צרפת

יין שיראז – לנבחרת אוסטרליה

יין מלבק – לנבחרת ארגנטינה

 

צילום: יח"צ

 

יקב הפרימיום 1848 מצדיע ל-3 מהנבחרות המשחקות במונדיאל 2018 בסדרת יינות יחודית – סדרת "דור 4" בבקבוקים ממותגים עם דגל ומפת המדינה. הסדרה כוללת:

יין מרסלן לנבחרת צרפת –    זן המרסלן הוא "כוכב צעיר" מדרום צרפת שפותח במכון הצרפתי הלאומי למחקר חקלאי (INRA) ליד העיירה הצרפתית Marseillan ומכאן שמו.

זן זה משלב את אופיו של הוריו- הקברנה סוביניון האצילי והגרנאש המסורתי.

 

היין "1848 – דור 4 מרסלן" הוא יין סגול כהה אטום עם רמזים של דובדבן כהה, פטל שחור בשל, קסיס וארומת עישון עדינה. ליין טאנינים בשלים וגוף מלא וקטיפתי עם סיומת פירותית מודגשת.

מחיר מומלץ לצרכן – 70 ש"ח.

  • על היין:

יין סגול כהה אטום עם רמזים של דובדבן כהה , פטל שחור בשל, קסיס וארומת עישון עדינה. ליין טאנינים בשלים וגוף מלא וקטיפתי עם סיומת פירותית מודגשת.

  • נתונים אנאליטיים:

§    צבע:

אדום

§    % כוהל:

14.5%

§    pH:

3.68

§    חומצה כללית:

5.7

§    מתיקות:

יבש

§    יישון בחבית:

12  חודשים

 

  • על הכרם:

מקור ענבי המרסלן , מכרם הנטוע על גבעה הצופה אל הר תבור, על קרקע ממוצא בזלתי,עם תשתית סלע מפורר, רדודה ומנוקזת. לכרם חשיפה טובה וממושכת לשמש המאפשרת להשלים את הבשלתו האיטית של הזן ומימוש מלוא הפוטנציאל של המרסלן

 

  • על עשיית היין:

הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה"crusher" ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה קרה למיצוי עדין של הטעמים המצויים בקליפות הענבים, התירוש הותסס בטמפרטורה של 21-23 מע"צ על מנת לשמר את אופי המרסלן . לאחר תום התסיסה המלולקטית היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 12 חודשים שבסיומו התקבל יין ייחודי, מרוכז ופירותי.

 

צילום: יח"צ

 

יין שיראז – לנבחרת אוסטרליה – יינות שיראז ידועים כמזוהים עם אוסטרליה והם בשלים ותיבוליים.

 

היין "1848 דור 4-  שיראז 2014" הוא יין סגול עמוק בעל ניחוחות של פירות שחורים בשלים, דובדבן כהה, אוכמניות עם רמזים של פלפל שחור גרוס.

יין מלא עם מרקם קטיפתי וסיומת מתובלת ומתמשכת.

מחיר מומלץ לצרכן – 70 ש"ח.

  • נתונים אנאליטיים:

 

§    צבע:

אדום

§    % כוהל:

14.5

§    pH:

3.68

§    חומצה כללית:

5.5

§    מתיקות:

יבש

§    יישון בחבית:

12 חודשים

 

  • על הכרם:

מקור ענבי השיראז מכרם שטוף שמש בגליל התחתון , נטוע על קרקע בזלתית בה משולבים חלקי סלע וגיר מפוררים .יבולים מתונים בזכות טכנולוגיה ייננית ואגרונומית מתקדמת   מאפשרים לגפן לבטא את מלוא הפוטנציאל הארומאטי של השיראז.

 

  • על עשיית היין:

הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה"crusher" ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה קרה למיצוי עדין של הטעמים המצויים בקליפות הענבים, התירוש הותסס בטמפרטורה של 21-23 מע"צ על מנת לשמר את אופי השיראז . לאחר תום התסיסה המלולקטית היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 12 חודשים שבסיומו התקבל יין ייחודי, פרחוני, מרוכז וקטיפתי.  

 

צילום: יח"צ

 

יין מלבק – לנבחרת ארגנטינה – אמנם מקור הזן מלבק בצרפת אבל רק באזור Mendoza   שבארגנטינה גילו את הפוטנציאל הייחודי שלו המתבטא בשילוב של עוצמה ורכות.

היין "1848- דור 4 מלבק 2016" הוא יין אדום כהה עמוק עם רמזים של אוכמניות, תות בשל, פרחי יסמין, ליקוריץ ורקע של עץ קלוי.

היין בעל גוף מלא ועוצמתי עם סיומת רכה וארוכה.

מחיר מומלץ לצרכן – 70 ש"ח.

 

  • על היין:

יין אדום כהה עמוק עם רמזים של אוכמניות, תות בשל , פרחי יסמין, ליקוריץ ורקע של עץ קלוי. היין בעל גוף מלא ועוצמתי עם סיומת רכה וארוכה.

  • נתונים אנאליטיים:

§    צבע:

אדום

§    % כוהל:

13.5%

§    pH:

3.68

§    חומצה כללית:

5.4

§    מתיקות:

יבש

§    יישון בחבית:

12  חודשים

 

  • על הכרם:

מקור ענבי המלבק , מכרם כוכב השחר אשר במורדות המזרחיות של הרי ירושלים בגובה של כ 600 מטר .לכרם חשיפה טובה לשמש ולילות קרירים התורמים לריכוז טעמים בענבים    המאפשרים הבשלה מלאה וביטוי מלוא הפוטנציאל של המלבק  .

 

  • על עשיית היין:

הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה"crusher" ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה קרה למיצוי עדין של הטעמים המצויים בקליפות הענבים, התירוש הותסס בטמפרטורה של 21-23 מע"צ על מנת לשמר את אופי המלבק . לאחר תום התסיסה המלולקטית היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 12 חודשים שבסיומו התקבל יין ייחודי, מרוכז ופירותי.