כותרות אחרונות
Search

יקב 1848 משיק לקראת חג פסח מארז פרימיום יין רזרב קברנה סוביניון משנת בציר 2011

 רזרב קברנה סוביניון משנת בציר 2011, יין בורדו עמוק בעל אף עוצמתי עם ארומות של קפה קלוי ואקליפטוס. גוף היין מרוכז ומלטף עם סיומת ארוכה ומרשימה.

הבקבוק מגיע במארז קטיפה יוקרתי – מחיר מומלץ לצרכן 179 ש"ח

על הכרם:

ענבי הקברנה סוביניון מגיעים מכרמים בוגרים מאזור הרי ירושלים ומאזור הגליל. יבולים נמוכים של כ- 057 ק"ג לדונם בשילוב תנאי האקלים המיוחדים של אזורים אלו, המתאפיינים באוויר יבש ולילות קרירים בתקופת ההבשלה, מאפשרים לענבים להגיע לבשלות מלאה ולצבירה ממושכת של טעמים.

1848 4

על עשיית היין:

הענבים שנבצרו ידנית עם שחר הגיעו ליקב בשעות הבוקר הקרירות והועברו למיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר מעיכת הענבים בוצע דמוע ) (Saignée והשרייה קרה של 3 ימים.

התסיסה האלכוהולית נמשכה 15 ימים בטמפרטורה של 22-22 מע"צ תוך כדי מיצוי מלא על ידי מספר תהליכי Delestages . ערבובים עדינים של התירוש התוסס והשריה נוספת של היין הצעיר על הקליפות לאחר התסיסה במשך 17 ימים הניבו יין צפוף ועוצמתי. בתום התסיסה המלולקטית הועבר היין ליישון בחביות עץ אלון צרפתי לתקופה של 12 חודשים. לאחר תקופה זו אחוזים קטנים של מרלו ופטיט סירה שולבו לאיזון יין זה. היין הוחזר לחביות להשתבחות נוספת של 12 חודשים נוספים. ליין זה יכולת התיישנות ארוכה.

1848 5

על יקב 1848:

בשנת  1848 יצחק גלינא-שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה, ונמכרו מבית לבית.

במהלך שמונה דורות מאז מיסודו, יקב 1848 המשיך לצמוח ולזכות בהכרה באיכות יינותיו, עבר מספר משכנים, אך שמר על מסורת ייצור יין כדרך חיים. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית בהבגרת יינות בחבית, הראשון להקמת קו מילוי בקבוקי יין והמוביל את הענף במיתוג יינות איכות כמוצר סופר פרימיום.

כיום, היקב משלב את הידע והניסיון שצבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות ייצור מן המתקדמות בעולם. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את יקב 1848 למצוינות תוך חזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור.. בשנה החולפת זכה יקב 1848 בשלל פרסים בתחרות טרה וינו – מדלית זהב כפול ובתואר יקב הבוטיק הטוב ביותר לשנת 2015.