כותרות אחרונות
Search

כבוד גדול לד"ר פישר ולישראל ! המוצר "אלכו-ג'ל בייבי TO-GO" זכה בפרס העיצוב של ארגון האריזה העולמי !

 

 

כבוד גדול לד"ר פישר !

המוצר "אלכו-ג'ל בייבי TO-GO" זכה בפרס העיצוב של ארגון האריזה העולמי !

 

מידי שנה עורך ארגון האריזה העולמי, World Packaging Organization (WPO), תחרות בקרב יצרנים מכל רחבי העולם אשר מציגים את המוצרים החדשים שלהם. השנה החליטו שופטי התחרות להעניק את פרס העיצוב לאלכו-ג'ל בייבי TO-GO מבית ד"ר פישר.

 

צילום: יעל האן

 

על אלכו-ג'ל בייבי TO-GO, אשר זכה בפרס בקטגוריית בריאות וטיפול אישי, כתבו השופטים: "האריזה הכפולה הייחודית מעניקה פתרון להיגיינת הידיים לפני ואחרי החלפת החיתול לתינוק, ופתרון לחיתולים המשומשים. המארז משלב אלכו-ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים ושקיות מתכלות לאיסוף החיתולים המשומשים. את המארז ניתן לתלות בקלות על כל תיק או עגלה באמצעות רצועה גמישה ומתכווננת. המוצר מגיע באריזה קטנה וקומפקטית עם עיצוב חדשני ועדכני".

 

צילום: יעל האן

 

מטרתו של ארגון האריזה העולמי היא ליצור איכות חיים טובה יותר, באמצעות אריזה טובה יותר, עבור אנשים רבים יותר. לשם כך, מקיים הארגון מידי שנה את התחרות העולמית אשר ממחישה הלכה למעשה את ההתקדמות המתמדת בתחום עיצוב האריזה והטכנולוגיה ויוצרת רמת מצוינות בינלאומית בתחום האריזה, ממנה אחרים עשויים ללמוד.

 

צילום: יעל האן

 

תשלובת ד"ר פישר קיבלה את הכבוד לייצג את ישראל בתחרות היוקרתית לאחר שאלכו-ג'ל בייבי TO-GO זכה בתחרות חדשנות באריזה "כוכב ישראל 2020" מטעם המכון הישראלי לאריזה של "התאחדות התעשיינים".