כותרות אחרונות
Search

כבוד לחברה הישראלית "Upstep" במקום ה-1 בארה"ב

לימור כץ מנכ"לית חברת "Upstep" – בצילום: מורג ביטן

 

כבוד לחברה הישראלית "Upstep" במקום ה-1 בארה"ב

חברת הסטארט אפ הישראלית "Upstep" מדורגת בציון הגבוה ביותר בארה"ב בשנת 2023 בתחום המדרסים המותאמים אישית  עם 14,000 דירוגים בציון 4.4 מתוך 5.

 

לימור כץ מנכ"לית חב' ""Upstep : "בשנת 2023 הגיעה החברה להיקף מכירות של כ-10 מיליון דולר בארה"ב והגדילה ב-102% את הרווחיות על המוצרים"

 

חברת "Upstep" השקיעה ב-3 חודשים אחרונים כ-2.5 מיליון ₪ במערכת טכנולוגית פורצת דרך ראשונה מסוגה בעולם. על בסיס machine learning שמייעלת ומקצרת את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית  בכ- 70%. Upstep"" נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך נוספים.

 

עד כה היקף המכירות של החברה בארה"ב הינו מעל 200,000 זוגות מדרסים מותאמים אישית.

 

חברת הסטארט אפ הישראלית ""Upstep הינה החברה הכי מדורגת בציון הגבוה ביותר בארה"ב בשנת 2023 בתחום המדרסים  המותאמים אישית  עם 14,000 דירוגים בציון 4.4 מתוך 5.

 

לימור כץ מנכ"לית חברת "Upstep" – בצילום: מורג ביטן

 

לימור כץ מנכ"לית חב' ""Upstep: "בשנת 2023 הגיעה החברה להיקף מכירות של כ-10 מיליון דולר בארה"ב והגדילה ב-102% את הרווחיות על המוצרים".

 

החברה סיימה את שנת 2023 עם צמיחה של 35% לעומת שנת 2022 עד כה היקף המכירות של החברה בארה"ב הינו מעל 200,000 זוגות מדרסים מותאים אישית.

 

חברת ""Upstep מייצרת בישראל ומשווקת בארה"ב מדרסים מותאמים אישית באון ליין והפכה תוך 5 שנים בשוק אמריקאי לאוטוריטה רפואית און ליין מספר 1 בארה"ב.

 

חברת "Upstep" השקיעה  ב-3 חודשים אחרונים כ-2.5 מיליון ₪ במערכת טכנולוגית פורצת דרך ראשונה מסוגה בעולם. על בסיס machine learning שמייעלת ומקצרת את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ- 70%.Upstep"" נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף.

 

לימור כץ מנכ"לית חב' "Upstep" מציינת עוד: "שימוש בטכנולוגיות ייחודיות גם בשיווק, מקנה לנו יתרונות תחרותיים משמעותיים. בנינו בסיס איתן לחברה כך שנוכל להמשיך לצמוח ללא כל מגבלה ולהתרחב באופן בריא ונכון, ולהגיע למחוזות הכי רחוקים שאפשר! "שבימים אלו עומדת החברה מפני תהליך גיוס של כ-5 מיליון דולר כדי להמשיך ולצמוח ובכך להרחיב את פעילותנו בארה“ב. כמו כן להמשיך לפתח טכנולוגיות פורצות דרך ולהקים מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם תוך הטמעת טכנולוגיות ייחודיות שפיתחנו בחברה".