כותרות אחרונות
Search

משרד יחסי הציבור "ארד תקשורת" ילווה את רשימת "תושבי העיר" בראשות סיגל ויצמן.

סיגל ויצמן ראש סיעת "תושבי העיר" – צילום: אילה ברק

 

משרד יחסי הציבור "ארד תקשורת" ילווה את רשימת "תושבי העיר" בראשות סיגל ויצמן.

 

מערך הדוברות ויחסי הציבור של רשימת "תושבי העיר" ינוהל על ידי משרד יחסי הציבור ארד תקשורת. סיעת "תושבי העיר" ברשות סיגל ויצמן מתמודדת בבחירות לעיריית תל אביב -יפו.

 

האסטרטגיה התקשורתית תנוהל בידי מינה זילברברג, סמנכ"ל אסטרטגיה  ב"ארד תקשורת" שתהיה אמונה גם על קשרי העיתונות וביצוע הקמפיין. ‏

 

סיעת  "תושבי העיר" הוקמה כדי לקדם נושאים בוערים שעומדים על סדר היום של תושבי העיר תל אביב-יפו, החל מיוקר המחייה, דיור בר השגה, תחבורה בשבת, קידום השקיפות לתושבים, דמוקרטיה, ביטחון במרחב הציבורי ועוד, מתוך התפישה לפיה רק באמצעות הסיעות הקטנות ניתן יהיה לייצר מערכת מאוזנת ומיטבית.

 

סיגל ויצמן ראש סיעת "תושבי העיר" – צילום: אילה ברק

 

הסיעה הוקמה על ידי סיגל ויצמן, חברת מועצת עיריית תל אביב- יפו מזה 5 שנים, מחזיקת תיקי הנוער החדשנות וטכנולוגיה חברה בפורום המוניציפאלי החילוני.  במהלך השנים הובילה מהלכים רבים במגוון תחומים. נוער, חדשנות וטכנולוגיה, איכות חיים ורווחה, לדוגמא, פינוי שדה דב, סלילת שבילים לים, התקנת 350 מצלמות אבטחה ברחבי העיר, שימוש ברחפנים להגברת תחושות הביטחון, שיפוץ ובניית שבטים של הצופים, בניית גשר איינשטיין, קידום קווי תחברוה בשבת, הארת מרחבים ציבוריים, פתיחת סניפים של תנועות וארגוני נוער בשכונות רבות ברחבי העיר, קידום העיר כסטארטאפ ניישן, פיילוטים עם חברות הזנק למען התושבים, הורדת יוקר המחייה בקרב בני הנוער על ידי קידום הופעות חיות ואירועים לנוער ועוד ועוד.

 

כמספר 2 במפלגה משמש גבי שמעיה, תושב שכונת כוכב הצפון, במקור מדרום תל אביב. הוביל את המאבק להקמת בית ספר יסודי בכוכב הצפון, סבסוד התשלומים עבור תושבי דרום תל אביב ושכונות מוחלשות עד לגובה של 25%, ביטול גביית 1,500 ₪ מנוגדת לחוזר מנכ"ל משרד החינוך אשר נגבתה מכל תלמידי מופ"ת אשר למדו בכיתה ט' והשתתפו בשיעורי העשרה בחמד"ע, מאבק להקמת גני 0-3 בשכונות כוכב הצפון ועוד ועוד.

 

ארד תקשורת מתמחה בייעוץ תקשורתי ותדמיתי וניהול משברים לחברות ישראליות ובינלאומיות מהסקטור הציבורי והפרטי עם מגוון רחב של שירותים הנתפרים לכל לקוח על פי צרכיו, בתקשורת המסורתית ובמדיה החברתית.