כותרות אחרונות
Search

"כורכומין אפקט" מבית ברא צמחים אותו האפקט באריזה חדשה!

צילום: ברא צמחים / יח"צ

 

"כורכומין אפקט" מבית ברא צמחים.

אותו האפקט באריזה חדשה!

"כורכומין אפקט" של "ברא צמחים" – כורכומין ליפוזומלי לספיגה משופרת.

 

לרכיב הכורכומין המופק משורש הכורכום, נודעות השפעות רבות ומבטיחות. יותר מ-8000 פרסומים ומחקרים מדעיים שונים איששו את השפעותיו החיוביות על מאות מנגנונים ביולוגיים בגוף האדם.

 

סדרת 'כורכומין אפקט' הייחודית של ברא צמחים מבוססת על הרכיב הפעיל כורכומין ומיוצרת בטכנולוגיה ליפוזומלית חדשנית לשיפור הספיגה והזמינות הביולוגית של הכורכומין בגוף, בשילוב עם תמציות צמחים. טבליות כורכומין אפקט קטנות במיוחד בהשוואה למוצרי טבליות הכורכומין שבשוק ומאפשרות בליעה קלה ונוחה גם לאנשים החווים קושי בבליעת כדורים.

 

אותו האפקט באריזה חדשה! מהיום ניתן יהיה להשיג את כורכומין אפקט הוותיק בעיצוב מחודש, העיצוב הינו חלק מתהליך המיתוג החדש של 'ברא צמחים'.

צילום: ברא צמחים / יח"צ

 

בקרוב! סדרת 'כורכומין אפקט' הייחודית של ברא צמחים מתרחבת ומוצר חדשני יתווסף לסדרה – 'כורכומין מובייל',.  המכיל כורכומין ליפוזומלי בשילוב 450 מ"ג MSM ותמציות צמחים לתנועה זורמת. מוצר זה מותאם במיוחד לספורטאים מקצועיים וחובבים.

 

ניתן לרכישה ברשת ברא צמחים, בתי טבע ובתי מרקחת נבחרים

ובאתר האונליין: https://bit.ly/3r7h5J5

 

  • למען הסר ספק מידע זה אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת ואינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או שינוי או הורדה של תרופה כלשהי, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. נשים בהיריון, נשים מניקות, ילדים, אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.