כותרות אחרונות
Search

"כלל ביוטכנולוגיה" מעדכנת – "אליסיו" יוצאת ל-IPO ב-Nasdaq

 

 

"כלל ביוטכנולוגיה" מעדכנת, "אליסיו" יוצאת ל-IPO ב-Nasdaq

כלל תעשיות ביוטכנולוגיה בע"מ מתכבדת לעדכן כי Elicio המוחזקת על ידי החברה בשיעור של כ-18%, פרסמה טיוטת תשקיף פומבית הכוללת את תנאי ההנפקה על בסיסה תחל מיידית בהליך road show למשקיעים בארה"ב.

 

על פי טיוטת התשקיף, "Elicio" צפויה לגייס כ-40-50 מיליון דולר בתמורה להקצאה של כ-3 מיליון מניות במחיר של 12 עד 14 דולר למניה. תנאי ההנפקה האמורים לעיל משקפים ל-Elicio שווי לאחר ההנפקה של כ-200 מיליון דולר. מחיר מניית "Elicio", כמות המניות המוצעות, היקף הגיוס, ושווי "Elicio", הנם מידע צופה פני עתיד והם עשויים להשתנות. התנאים הסופיים של ההנפקה הם אלה שיפורסמו בתשקיף הסופי שיפורסם לאחר הליך ה-road show.

 

עופר גונן, מנכ"ל כלל ביוטכנולוגיה – צילום: ערן לביא

 

"Elicio" הינה חברה אמריקאית הפועלת בתחום האימונותרפיה, אשר מפתחת טכנולוגית חיסון Amphiphile Vaccines שמקורה ב-Massachusetts Institute of Technology (MIT). טכנולוגיה זו, מאפשרת הצגת מטרות של תאי הסרטן ומחוללי זיהומים למערכת החיסון באופן שצפוי לעורר תגובה חיסונית יעילה במיוחד ולאורך זמן. המוצר המוביל של Elicio, ELI-002, חיסון טיפולי המכוון כנגד סוגי סרטן שלהם מוטציה בחלבוני RAS, נמצא בניסוי קליני Phase 1/2. לטכנולוגית ה-Amphiphile Vaccines פוטנציאל לסייע גם בטיפולי CAR-T ובמתן בטוח ויעיל של חומרים ממריצי תגובה חיסונית (adjuvants).