כותרות אחרונות
Search

ענת גרנות, מונתה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "המטייל-אמריקה".

צילום: אופיר דהן

 

ענת גרנות, מונתה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "המטייל-אמריקה".

במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מערך השיווק, פיתוח עסקי ומכירות בחברה הפועלת מעל 3 עשורים בשוק האמריקאי ומתמחה בהפקת מגוון אינסנטיבים, חבילות וטיולים בעברית בארצות הברית.

 

ענת גרנות, מונתה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות במטייל-אמריקה. גרנות, כיהנה בעשור האחרון בתפקידים שונים בקבוצת אמסלם טורס, מתוכם ב 7 שנים האחרונות כסמנכ"ל התפעול של חברת מסעות.

 

חברת המטייל הנה חברה בבעלות ישראלית – אמריקאית ונחשבת כמפעילה הגדולה ביותר של אינסנטיבים, חבילות וטיולים בעברית בארצות הברית.

 

המטייל-אמריקה, פועלת בניו יורק מזה למעלה מ- 30 שנה, הצטרפה בעשור האחרון לקבוצת אמסלם טורס וביססה את מעמדה כספק התיירות הישראלי הגדול ביותר בארצות הברית, כאשר איחדה את משרדיה בניו יורק למשרדי אמסלם טורס בניו ג'רזי. המטייל ביססה את מעמדה וחרטה על דגלה רמת שירות ואיכות מהמעלה הראשונה.

 

אייל בר, המנכ"ל, המייסד ומבעלי המטייל-אמריקה: "אנו שמחים לגייס לשורותינו את שחקנית החיזוק ענת גרנות, לה יש ניסיון רב ועשיר בענף התיירות ובפרט בתחום פיתוח המוצר והשיווק. אנו סמוכים ובטוחים כי הידע, המוטיבציה והתשוקה של ענת לתחום פעילותנו בארצות הברית יצעידו את החברה למחוזות חדשים. אנו נרגשים מהצטרפותה לצוות המטייל הוותיק ומאחלים לה הצלחה רבה בתפקיד".

 

צילום: אופיר דהן

 

ענת גרנות, סמנכ"ל שיווק ומכירות הנכנסת בחברת המטייל: "על אף האתגרים הרבים הנובעים מהשפעות הקורונה, אני רואה בחדשנות והיצירתיות של החברה ובעליה הזדמנות ומנוע לצמיחה עסקית של החברה בענף התיירות. מבחינתי מדובר בהגשמת חזון ושליחות של ממש – להנגיש את אמריקה לקהל הישראלי".

 

גרנות (נשואה + 4) אוחזת בתואר ראשון ושני מאוניברסיטת חיפה.