כותרות אחרונות
Search

כל מה שצריך לדעת על השתלת שיער!

צילום:freepik

 

כל מה שצריך לדעת על השתלת שיער!

 

התקרחות היא לא עניין של מה בכך ויחד עם זאת אנשים רבים כל כך סובלים ממנה. נשים וגברים כאחד. לרוב מדובר על מצב שאין ממנו חזרה, לא בלי התערבות כירורגית. לעיתים יש אבדן של שיער בכמות מוגברת כתוצאה משינויים הורמונליים ו/או כתוצאה משינויים בתזונה. נשירה אקוטית שכזו יכולה לעתים להשתקם כתוצאה מאיזון תזונתי ו/או הורמונלי. לעיתים ישנה נשירת שיער כתוצאה מאירוע סטרס משמעותי ובמקרה כזה ולאחר השיקום גם אז מצב השיער כנראה יחזור לקדמותו. יחד עם זאת ולצד.

 

השתלת שיער- בארץ או בחו"ל?

באופן כללי, הטכניקות של השתלת שיער קיימות בשוק כבר עשרות שנים והן מצוינות. הטכנולוגיה רק עשתה טוב לתחום וכיום ניתן ליהנות מתוצאות מדהימות, טבעיות ומהירות, גם עם שיער טבעי וגם עם שיער סינטטי. הצרה היא שבישראל מחירי השתלת שיער לא כל כך זולים, ולכן אנשים רבים מעדיפים לעשות פרוצדורה רפואית זו בחו"ל. המחיר מפתה בהחלט, אבל העלות הרבה פעמים גבוהה מנשוא. זה בדיוק המקום להדגיש שפרוצדורות רפואיות חשוב מאד לעבור קרוב לבית. הן במונחים של החלמה שעוברת בקלות רבה יותר כאשר היא נעשית במקום מוכר, ובטוח והן מבחינת טיפול שאחרי. בין אם למטרות ביקורת ובין אם כתוצאה מתופעות לוואי, התלקחות דלקתית או כל סיבה שהיא. אתם רוצים שהרופא המטפל שלכם יהיה זמין ועדיף שזה יהיה במרחק של נגיעה.

בי אסתטיק היא קלינקה ידועה וותיקה המתמחה בפרוצדורות של השתלת שיער, קרוב לבית ובמחיר הגון.

 

צילום:freepik

 

השתלת שיער לנשים- שמים סוף לבושה:

אף על פי שזו סוגיה שמדוברת בעיקר בקרב גברים, וכאבה ידוע בעיקר בקרב גברים, חשוב לדעת שזאת צרה שרחוקה מלפגוע רק בגברים. גם נשים, ולא מעט מהן סובלות מנשירת שיער, דלילות השיער והקרחה, משמעותית. זה נושא לא פשוט. בשונה מכל הסממנים האחרים לנשיות, אותן דורשת החברה מנשותיה, שיער הוא איבר שקשה הרבה יותר להתמודד עם העדרו. השתלת שיער לנשים מחזירה את שמחת החיים, את הערך העצמי ומשדרגת את חווית החיים כולה.

 

שיטות להשתלת שיער:

ישנן כמה שיטות להשתלת שיער כיום, אלו מספקות פתרון מלא ושלם ותוצאה טבעית ושופעת. השתלת שיער טבעית היא השיטה המועדפת והמוצלחת ביותר, וגם בה יש טכניקות שונות לביצוע. באופן כללי, על מנת לבצע השתלת שיער טבעי צריך שלמטופל יהיה אזור שיער בריא וחזק ממנו ניתן יהיה לקחת תרומה של שיער שייקלט באזור החדש שאליו משתילים אותו. במקביל, האזור שממנו קוצרים את ההשתלה צריך להיות חזק מספיק על מנת להשתקם ולהצמיח שיער חדש.

 

במקרה שבו אין אזור שיער חזק מספיק ממנו ניתן יהיה לקחת שיער להשתלה ההמלצה תהיה לעשות השתלת שיער סינטטי אשר תעניק את אותו מראה טבעי ושופע. בכל מקרה בי אסתטיק תתאים לכם את הטיפול המומלץ ביותר.