כותרות אחרונות
Search

מה חובה לדעת על ניתוח קטרקט בעיניים?

צילום: freepik

 

מה חובה לדעת על ניתוח קטרקט בעיניים?

 

המליצו לכם לבצע ניתוח קטרקט? עוד לפני שאתם עושים פעולה כזאת או אחרת, מוטב כי תבינו מה זה בדיוק אומר. מה מצפה לכם בדרך, וכיצד תוכלו להוציא את המקסימום מהניתוח הקרוב. ניתוח אף פעם לא נשמע כמו דבר נעים, אך יש ניתוחים שיכולים לשפר את איכות החיים. ד"ר ירון פינקלמן מסביר כי הניתוח הזה נועד על מנת לשפר את איכות הראייה של כל מי שעובר אותו. פתאום אנשים שלא רואים בצורה חדה, ימצאו את עצמם רואים בצורה מושלמת.

 

מי צריך לבצע ניתוח קטרקט?

אל תחשבו כי מדובר על מחלה כל כך נדירה, ד"ר ירון פינקלמן מספר כי לא מעט מהאנשים סביבנו סובלים ממנה. זוהי אחת מהסיבות השכיחות ביותר לכך שאנשים מאבדים את איכות הראייה שלהם. הניתוח מיועד לכל אותם האנשים שסובלים מראייה באיכות ירודה במיוחד. ברגע שאיכות הראייה פוגעת באיכות החיים, המשמעות היא שלא ניתן לעמוד מנגד. לא ניתן לעבור על כך לסדר היום, ומוטב לפעול על מנת להחזיר את הראייה למיטבה באמצעות הניתוח הזה.

 

היכן כדאי לבצע את הניתוח?

לא לוקחים סיכונים כאשר מבצעים ניתוחים מסוגים שונים, בטח כאשר הניתוחים מתבצעים באזור העיניים. מוטב כי תבחרו מרפאה מנוסה, מרפאה שתדעו שהיא תחזיר לכם את הראייה למצב התקין. רוצים לדעת שאתם לא מתפשרים על איכות המרפאה? פנו למרפאה של ד"ר ירון פינקלמן על מנת להתעניין בניתוח הזה. מדובר על רופא מוסמך עם צוות מיומן שהמתמחה בביצוע ניתוחי קטרקט. בעזרת המיומנות של ד"ר ד"ר פינקלמן תוכלו לחזור לראות כפי שהייתם רואים בעבר.

 

צילום: freepik

 

האם הניתוח הוא מסוכן?

כל ניתוח עלול להיות מסוכן, ואת זה אתם כמובן צריכים לקחת בחשבון. הרי מספיקה טעות אחת קטנה על מנת שהראייה שלכם תיפגע עוד יותר. מספיקה טעות אחת על מנת שתוכלו לאבד את הראייה לצמיתות. לכן אסור לכם מהצד שלכם לקחת הימורים. עליכם לבחור את המרפאה ואת הרופא שמיומנים בביצוע הניתוח הזה. עם ד"ר ירון פינקלמן תוכלו לדעת שאתם בידיים הכי טובות שיש, ושאין לכם אף סיבה לחשוש. הניתוח יתבצע בצורה מקצועית ובסופו תולכו לחזור לראות באיכות ללא פשרות.

 

האם ניתוח קטרקט מתאים גם לילדים?

במקרה של ילדים מוטב שלא לבצע ניתוחים מהסוג הזה מכיוון שאיכות הראייה משתנה כל הזמן. המשמעות היא שלא ניתן יהיה לקבל שיפור על ידי ביצוע הניתוח הספציפי הזה. ההמלצה היא לבצע את הניתוח רק כאשר איכות הראייה מייצבת במקום מסוים. לאחר מכן יהיה ניתן לבצע את הניתוח בצורה אישית ומתאימה לכל מטופל. רוצים לדעת האם מתאים לכם לבצע ניתוח קטרקט? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל ד"ר ירון פינקלמן על מנת שהוא יבחן את מצבכם.