כותרות אחרונות
Search

כל מה שרצית לדעת על הטרנדים הצפויים בתחום האיפור לסתיו –חורף 2016 – 2017

כך נתאפר בחורף הקרוב

כל מה שרצית לדעת על הטרנדים הצפויים לסתיו –חורף 2016-17  

מאת- עדי פרג'י, מדריכה ראשית של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז

 אנחנו כבר יודעים: כדי לבלוט, לא חייבים להתהדר בבגד הכי אקסטרווגנטי בסביבה. עולם האיפור מעמיד לרשותנו מגוון כה רחב של צבעים, טקסטורות וטריקים, שכבר לא צריך הרבה כדי להפתיע בגדול. השנה, מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מציגים מספר טרנדים שהולכים להשתלט על הרחובות, לאחר שכבר נצצו על מסלולי התצוגות של מעצבי האופנה הנחשבים. אז מה הולך להיות חם בסתיו – חורף הקרוב? ועל מה כדאי להתחיל להתאמן?

loreal 6

צלם מוטי פישביין

  1. שפתי אומברה – לא מה שחשבת! כן, כבר ראינו פה ושם שילובי שפתונים בסגנון האומברה המוכר: כהה יותר בצדדים ובהיר יותר במרכז. בחורף הקודם עשינו את זה עם שילובים של בורדו ואדום, סגול וורוד וגוונים דומים אחרים. העונה, תתאמני על אומברה מסוג קצת אחר: נגיעת צבע במרכז השפה וטשטושה, עד שהגוון נעלם לחלוטין בשולי השפתיים. זה יכול להזכיר לך את השפתיים שהיו לך כשהיית ילדה, אחרי שאכלת קרטיב דובדבן (ואנחנו מתות על זה). תראו איך הכוכבת ההוליוודית דוטצן קרוז עושה את זה.

  1. אייליינר גרפי ואמנותי. דמיינו אייליינר מושלם, מחודד וחתולי… שמצוייר במרחק של כסנטימטר מהעין. דמייני שרטוט מדויק של קו שחור ומחמיא, שלא יודע לעצור בקצה העין וממשיך כמעט עד קו השיער. חשבי להדגיש את החלק התחתון של עינייך עם קו שחור דקיק וישר כפלס, שלא מנסה להיצמד לקו הריסים. הבנת את קו המחשבה? המראה שנוצר גרפי, משורטט, קורץ לעולמות הסיקסטיז ולנו היא מזכיר גם איורים אדריכליים משהו. רצנו לנסות.

  1. נצנצים! בסתיו הזה נסיים להתנצל ולחשוש, ונעמיס נוצצים במקומות לא שגרתיים. למשל? שימוש בצלליות שימריות במיוחד, נגיעה נוצצת בזוית העין הפנימית, משיכה של גליטר תחת הגבה לכל אורכה ועוד. בעונה הערפילית של השנה כדאי להיות נקודת אור, והאמיצות שבינינו יוסיפו נצנצים למרכז השפה התחתונה, ממש מעל השפתון.

  1. בורדו. דובדבן. יין. האם יש צורך להוסיף? הגוון של העונה הקרה עומדת להשתלט על כל חלקה טובה, וזה כולל את הארון שלנו, את העיניים ואת השפתיים. מראה "השטיח האדום" של לוריאל פריז לסתיו הקרוב מבוסס על הגוון העמוק והסקסי, ואנחנו מאמצות בזרועות פתוחות. נסי מראה הרמוני של שפתון בגוון דובדבן כהה, עם צללית בגוון יין משובח. היסטרי.

loreal 5

צלם מוטי פישביין

  1. שפתיים ערפדיות. הן חוזרות אלינו כמעט כל חורף, אבל הפעם הן נפוצות במיוחד. בשחור, בסגול כהה כמו פרח האירוס או בבורדו כהה, כזה שגורם למתבוננים לתהות באיזה צבע מדובר. כן, דרושה כאן מידה מסוימת של אומץ, אבל המראה שמתקבל סקסי כל כך, מסובב ראשים ותמיד מפתיע. אם את אישה של מבטים, לכי על זה. אם את חסידת המראה הטבעי, או אם שפתייך דקות מאוד, דלגי.

  1. ריסים מודבקים בקבוצות, סטייל טוויגי. זוכרת את מראה ה"מוד" האהוב של הסיקסטיז? הוא חוזר, אבל רק בגזרת הריסים. הפרדת הריסים לקבוצות עדינות בעזרת מסקרה בלבד זה טרנד לוהט שממשיך איתנו לתוך הסתיו הקרוב. ניתן לאמץ אותו בצורה סולידית, על ידי מסקרה יומיומית שעושה את עבודת ההפרדה בדייקנות תוך הענקת גוון שחור במיוחד לריסים, או בצורה אקסטרימית על ידי הצמדת קבוצות של ריסים זו לזו בעזרת פינצטה, מיד לאחר הנחת המסקרה. נסי את "מגה ווליום פאנקי" של לוריאל פריז, ותתאהבי.

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג בכל רשתות הפארם.