כותרות אחרונות
Search

כל מה שרצית לדעת על המשקה האלכוהולי ג'ין ולא העזת לשאול…..

 

 

כל מה שרצית לדעת על המשקה האלכוהולי ג'ין ולא העזת לשאול…..

"זמן אמיתי" – בית הספר לברמנים הגדול בעולם, חוגג 30 שנות "ברמנים ותרבות שתייה" ומשיק סדנת ג'ין חדשה. 

הסדנה הייחודית תכלול סקירה של התפתחות המשקה לאורך השנים, טעימה השוואתית של סוגי ג'ין שונים והכנת קוקטיילים מקוריים על בסיס ג'ין. 

 

צילום: אבי בר

 

כשחושבים על ג'ין, הדבר הראשון שעולה לראש זה אותו שילוב מוכר עם מי טוניק וזית שג'ימס בונד נהג לשתות בסטייל שמאפיין את המרטיני. 

 

בית הספר לברמנים "זמן אמיתי" מוסד לתרבות שתייה איכותית החליט לשבור את סטיגמת המשקה החזק והיבש ולגרום לכולנו להתאהב בו מחדש.

 

קצת לפני השקת הסדנה הראשונה על הג'ין, התקבצו בבית הספר לברמנים "זמן אמיתי" ביפו, כתבי אלכוהול ומובילי דעה  שקיבלו טעימה "על קצה הכוסית" של ג'ין, על ג'ין ועל הקוקטלים הרבים והמגוונים שניתן להכין איתו. את הסקירה העביר לנוכחים במקצועיות רבה, דניאל קיסלסי מנהל מחלקת הדרכה בחברת הכרם, כשהוא נעזר בברמן לאון צירולניקוב. 

 

דניאל קיסלסי מנהל מחלקת הדרכה בחברת הכרם צילום: אבי בר

 

בסדנה חדשה המושקת ב"זמן אמיתי", ייקבלו המשתתפים סקירה מקיפה על התפתחותו של הג'ין, החל מהג'נייבר ההולנדי דרך הלונדון דריי, שנחשב למוכר ביותר בעולם, דרך הסגנונות הקטנים שהיו נפוצים בתחילת דרכו של הג'ין ועד הג'ין בטעמים שמשגע את העולם. 

 

לאון צירולניקוב – צילום: אבי בר

 

בסדנה תתקיים טעימה השוואתית של  ג'ין על סוגיו השונים  ויוכנו קוקטיילים  על בסיס ג'ין. 

 

טעמו העיקרי של הג'ין מגיע משמן ה"ערער" ותבלינים נוספים המוכנסים לתזקיק כדי להוסיף מורכבות לטעם והם אלה העוזרים לנו להבדיל בין סוגים ומותגים שונים של גין. 

 

צילום: אבי בר

 

נדיר לראות אנשים שותים ג'ין "נקי", זאת בגלל טעמו החזק הנובע מאחוזי האלכוהול הגבוהים. יחד עם זאת הג'ין נחשב למשקה בעל טעם יבש יחסית, לכן נהוג לשלב אותו בקוקטיילים שונים, או בשילוב המפורסם עם מיי טוניק. יחד עם זאת הג'ין נפלא בפני עצמו והוא מעולה כמרכיב בקוקטיילים. חשוב לציין כי יש סוגים רבים של ג'ין בטעמים שבתוספת עם מיי טוניק וקרח הופכים בעצמם לקוקטייל מושלם.

 

דניאל קיסלסי מנהל מחלקת הדרכה בחברת הכרם – צילום: אבי בר

 

מה שבטוח הוא, שכל אחד, חייב שבארון האלכוהול שלו יהיה בקבוק ג'ין.

 

חשוב לדעת כי המשקה האלכוהולי ג'ין, נלחם היטב במחלת המלריה ותתפלאו הוא גם דוחה עקיצות יתושים.

 

הסדנה תשולב באופן קבוע בכל קורס ברמנים, ותתקיים כ -10 פעמים בחודש לקהל הלקוחות של זמן אמיתי. לפרטים נוספים https://www.zmanamiti.co.il/

 

יואב סוכרי בעלים ומנכ"ל בית הספר לברמנים  – צילום: דני דין

 

זמן אמיתי – בית הספר לברמנים ותרבות השתייה, הינו המותג המוכר ביותר בתחום הכשרות הברמנים ומהווה את המוסד המוביל בתחומי תרבות השתייה בישראל. בית הספר נוסד ב 1989 והוציא משעריו מעל 120,000 בוגרים שמשתלבים במיטב בתי העסק בתעשיית המסעדנות, המלונאות, האלכוהול והבר. זמן אמיתי הינו הנציג הרשמי היחידי של איגוד הברמנים העולמי, ובאמצעות איגוד הברמנים הישראלי   I.G.B.S   ((Israeli guild of bar and services מייצג את ישראל בתחרויות ברמנים בעולם תחת איגוד הIBA international bartending association.