כותרות אחרונות
Search

כמו הגדולים…מותג נאוטיקה משיק: קולקציית סתיו-חורף 2015/16 לילדים וילדות KIDS NAUTICA

 

מותג האופנה הבינלאומי נאוטיקה משיק: קולקציית סתיו-חורף 2015/16  לילדים וילדות KIDS NAUTICA

מותג האופנה הבינלאומי Nautica, משיק בימים אלו בחנויות הרשת את קולקציית – Nautica Kids לסתיו חורף 2015/16, הכוללת מגוון רחב של פריטים בהשראת עולם השייט והים המאפיין את המותג. גם העונה, הקו שהוביל את המעצבים, לעצב קולקציה "כמו של הגדולים", המציגה פריטים כמו של המותג נאוטיקה לנשים וגברים, בגרסאות המותאמות.

קולקציית הילדים של Nautica כוללת מגוון רחב של פרטי לבוש לתינוקות, ילדים ובני נוער המשלבים איכות לצד  נוחות ומאופיינים בסגנון קלאסי עדכני – פתרון לבוש מלא לשעות היום, הפנאי, ולשלל אירועים חגיגיים.

בקטגוריית הבנות: מגוון שמלות, מגוון מכנסיים, חולצות טי שירט ושלל סטים צבעוניים ושיקים למראה מושלם.

                                                                  

naotika 16

צילום: ירון ויינברג/ יח"צ נאוטיקה

        

naotika 13

צילום: ירון ויינברג/ יח"צ נאוטיקה

בקטגוריית הבנים: מגוון טי שרטים אופנתיים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, ברמודות בהשראת עולם השייט, מגוון מכנסיים, ג'ינסים, ג'קטים ספורטיביים ועוד.

                                                               

naotika 14

צילום: ירון ויינברג/ יח"צ נאוטיקה

        

naotika 15

צילום: ירון ויינברג/ יח"צ נאוטיקה

צבעוניות הקולקציה כוללת את הצבעים שהילדים אוהבים בניהם: ורוד, ירוק, אדום, כתום וכן הצבעים הקלאסיים המזוהים עם נאוטיקה ומתאימים במיוחד לאירועים אלגנטיים, בניהם: אפור, שחור וכחול.

טווח מחירים:  99 ₪ – 229 ₪  

טווחי המידות:

תינוקות ופעוטות: 12 חודשים ועד 4 שנים

ילדים : 4-12

בני נוער: 12-20

המותג נאוטיקה הפך למותג לייף סטייל בינלאומי מוביל אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים בעלי שיק קלאסי מתוחכם המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.

ניתן להשיג בחנויות נאוטיקה הנבחרות: נאוטיקה ארנה, נאוטיקה כפר סבא, נאוטיקה נצרת, נאוטיקה ממילא, נאוטיקה אשדוד, נאוטיקה עכו, נאוטיקה קניון הזהב ונאוטיקה גרנד באר שבע, בחנויות האופנה הנבחרותובאתר: http://www.nautica.co.il