כותרות אחרונות
Search

כמעט כמו ללכת על המים – "AQUAFORZA" שיטת אימון חדשה הגיעה לישראל

כמעט כמו ללכת על המים – שיטת האימון החדשה AQUAFORZA מגיעה לישראל

קונספט חדשני, מהפכני, כחול לבן המאתגר את שיטות האימון הקונבנציונאליות, ממשיך את טרנד הגלישה ופותח את העתיד לאימונים מזן חדש בצורה האפקטיבית והמהנה ביותר

מועדון הכושר "JOY"  השיק בקניון "שרונים" בהוד השרון יחד עם בני הזוג דנה גרוצקי וחיים שטרן, שיטת אימון חדשה כחול לבן בישראל. בני הזוג הציג בפני האורחים הרבים, אנשי תקשורת וסלב, קונספט חדשני ומהפכני הממשיך את טרנד הגלישה על המים ופותח את האפשרות לאימונים מזן חדש בצורה אפקטיבית. "AQUAFORZA" (אקווה פורסה) נוסה לראשונה במקסיקו הגיע לארץ.

כל חברותיה של גרוצקי התייצבו לפרגן וניצלו את הגעתן כדי לבחון את שיטת האימון מקרוב. לצורך כך הן עלו על מדים ספורטיביים וקפצו לתוך המים "הקרים". מי שהתנסה לראשונה באימון המיוחד הזה, גילה עד מהרה כי לא מדובר באימון קל וכי גם בבריכה אפשר להזיע.

 

AQUAFORZA (אקווה פורסה) הינה שיטת אימון חדשה כחול לבן המתבצעת על גבי מזרן צף, ה AQUAMAT™, שפותח ותוכנן במיוחד למטרה זו ע"י הזוג דנה גרוצקי וחיים שטרן שהשיקו את השיטהבתחילת הדרך במקסיקו ועכשיו לאחר הצלחה כבירה הם  מביאים אותה הביתה לישראל!!

 

דנה גרוצקי מי שהייתה בין ממציאי השיטה החדשה צילום: לנס הפקות

באימוני מזרן אלו מבוצעים תרגילים תוך שמירה על יציבות המזרן שצף על המים תוך השתדלות של ליפול למים. אבל אל דאגה, חלק מהכיף של האימון הזה, הוא ליפול מדי פעם למים. תנועות המזרן על פני המים מוסיפות ומעצימות את אפקטיביות האימון שמקבל ערך מוסף ה מעבודה על ה- CORE  ולכן לא ניתן להשוות אותו לאף סוג אימון אחר.

בני הזוג דנה גרוצקי וחיים שטרן משמאל באירוע ההשקה – צילום: לנס הפקות

האימון מתאים לכל גיל (כמעט) ומתבצע בקבוצות של עד 12 איש בו זמנית על מסלול שחייה אחד ועד כמה עשרות משתתפים בבריכות פתוחות ומקורות בהתאם לגודל הבריכה, כך שניתן לתרגל את השיטה הזאת כל השנה. 

 

צילום: לנס הפקות

סוגי האימון האפשריים על מזרן ה AQUAMAT™ הם רבים ומגוונים ונמצא בהם את ה: יוגה, HIIT, אימוני שרירי ליבה, אימוני יציבה וחיטוב הגוף, פילאטיס, אימוני מתיחות, אימוני קיקבוקס, פיזותרפיה, שיקום ועוד.. באופן עקרוני  ניתן להתאים כל אימון שמבוצע על הקרקע לאימון האקווה פורסה וליהנות מהיתרונות המובהקים של אימון על פני המים.

 

המאמנים אשר שמעבירים את השיעורים, עברו הכשרה ייעודית של AQUAFORZA העולמית והנם מדריכים מובילים בתחומם בארץ בכלל וב- JOY בפרט.

 

גיא פינס ודני רופ באירוע ההשקה – צילום: לנס הפקות

השיטה הגיעה לראשונה בארץ למועדון הכושר ואיכות החיים – "JOY" בקניון שרונים בהוד השרון,  שחרט על דגלו הענקת  חווית אימון יוצאת דופן ללקוחותיו. כל זאת  באמצעות  מגוון ענק ומתעדכן של שיעורים מתקדמים, מתקן משוכלל ומהודר ושירות לקוחות מוקפד.

 

השיעורים במועדון  זמינים. מדי שבוע ללקוחות המועדון, ללא עלות נוספת למנוי המקורי.

הימים והשעות:

א' – 09:15

ב'– 20:00

ד'– 09:00

ה'– 21:00