כותרות אחרונות
Search

כנס אנרגיה סולארית לקיבוצים מושבים וישובים קהילתיים התקיים בקיבוץ צובה.

ניר פלג מנכ"ל חברת "אנרפוינט" בכנס בקיבוץ צובה – צילום: יחסי ציבור "אנרפוינט"

 

כנס אנרגיה סולארית לקיבוצים מושבים וישובים קהילתיים התקיים בקיבוץ צובה.

 

ניר פלג, מנכ"ל חברת "אנרפוינט" מהחברות המובילות בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולאריות שהשתתף בכנס אנרגיה סולארית לקיבוצים מושבים וישובים קהילתיים אמר: "בקיבוצים ובמושבים, בלמעלה מ-50% בשטחי החקלאות התעשייה והמסחר מותקנות מערכות לאנרגיה סולארית". פלג מציין עוד…:" תחום האנרגיה סולארית תופס תאוצה לאור העובדה שזאת השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעלי הנכס".

 

בכנס אנרגיה סולארית לקיבוצים מושבים וישובים קהילתים שהתקיים לאחרונה בקיבוץ צובה בנושא חידושים ועדכונים בענף האנרגיה סולארית ,ציין ניר פלג , מנכ"ל חברת אנרפוינט מהחברות המובילות במשק בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולאריות על גגות במגזר הפרטי ובמגזר העסקי שבקיבוצים ובמושבים בלמעלה מ-50% שטחי החקלאות התעשייה והמסחר מותקנות מערכות לאנרגיה סולארית.

 

פלג ציין עוד: "התחום תופס תאוצה זו השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הנכס יד ביד עם כך שמדובר במערכות ירוקות ויש כאן שני וקטורים מאוד מעניינים המתלכדים זה עם זה. מערכת סולארית זו השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הגג. התשואות שהיום מניבות המערכות הן תשואות שנתיות דו ספרתיות מדובר בהשקעה עם סיכון נמוך.יש כאן נכס מניב למשך 25 שנים, קל היום לקבל מימון לטובת מערכת סולארית."

 

ניר פלג מנכ"ל חברת "אנרפוינט" בכנס בקיבוץ צובה – צילום: יחסי ציבור "אנרפוינט"

 

לאור העובדה שבשנה האחרונה חברת אנרפוינט הגדילה את פעילותה בכ- 40% החברה משיקה בימים אלו מרלו"ג חדש באזור התעשייה של כפר סבא המבנה, משתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר ובהקמתו השקיעה החברה כ-3 מיליון ₪ .

 

המרלו"ג החדש יכלול גם את משרדי הנהלת החברה, מחלקת השיווק, מחלקת תכנון והנדסה, מחלקות התפעול ושירות הלקוחות.

 

ניר פלג מנכ"ל חב' "אנרפוינט: "הקמת המרלו"ג החדש  המרכז את פעילות החברה ומשדרג את תהליכי שרשרת האספקה נותן מענה תפעולי ואיכותי לצמיחה המתמשכת של החברה."

 

חברת "אנרפוינט", בשליטת קרן הפרייבט אקוויטי איי פרטנרס, מהמובילות בהקמה של מערכות סולאריות בטכנולוגיה פוטו-וולטאית על גגות מבנים במגזר הביתי והמסחרי, מעסיקה כיום מעל ל- 100 עובדים בפריסה ארצית, ובעשר שנות קיומה הקימה אלפי מערכות סולאריות בכל רחבי הארץ.

 

לאחרונה חב' "דוראל אנרגיה" רכשה 25% עם אופציה ל-51% מחב' "אנרפוינט"