כותרות אחרונות
Search

כנס "Europe Days 2020" ייערך ב-27 באוקטובר הפעם ב"זום"

 

כנס "Europe Days 2020" ייערך ב-27 באוקטובר הפעם ב"זום"

רנה אוברמן, יו״ר Airbus ומנהל חברת ההשקעות "Warburg Pincus": "לחדשנות ישראלית יכול להיות תפקיד מפתח בסיוע לאירופה".

 

אוברמן ייקח חלק בכנס Europe Days 2020 שייערך ב-27 באוקטובר, שיחבר בין סטרטאפים למשקיעים וחברות מאירופה. ״הפגישה של הישראלים עם אוברמן היא וירטואלית״, אומר המארגן, ״אבל, הכסף שהוא מביא איתו בהחלט אמיתי״.

 

רנה אוברמן, יו״ר "Airbus" ומנהל חברת ההשקעות "Warburg Pincus" יחד עם למעלה מ- 40 מבכירי התעשייה ומשקיעים מגרמניה, אוסטריה ושוויצריה יקחו חלק כדוברים ומשתתפים/ות בכנס EuropeDays2020. הכנס הווירטואלי שייערך ב-27 באוקטובר, מיועד ׳להתניע מחדש את העגלה׳ ששקעה קצת בבוץ הקורונה, ולחבר בין יזמים/ות וחברות סטארט-אפ ישראליות עם חברות ומשקיעים מגרמניה, אוסטריה ושוויצריה. הפורמט של המפגש ייחודי והוא פותח במיוחד על מנת למקסם את אפשרויות החיבור בין הסטארט-אפים לדוברים/ות.

 

צילום: Europe Days 2020 1

 

אוברמן, יגיע למפגש כדי לבחון כיצד טכנולוגיות ישראליות יכולות להשתלב במערכות שהוא מייצג. ״אירופה צריכה לעשות יותר מכפי שהיא עושה כיום ולחדשנות הישראלית יכול להיות מקום של כבוד מהיציאה מהמשבר המתמשך״, הוא אומר.

 

״הכנס אולי וירטואלי״, אומר גילי צגלה, מנכ״ל  "Novawind" , יזם ומשקיע המתמחה בשווקים האירופאים ויזם הכנס, ״אבל, הכסף שאוברמן מייצג הוא בהחלט אמיתי״. לדבריו, מדינות אירופה נמצאות מצד אחד בלחץ תחרותי אדיר מצד סין וארה״ב שיוצר צורך בחדשנות, ובמקביל צריכות להתמודד עם האצת תהליכי דיגיטציה עקב הקורונה. ״בנקודת זמן זו בדיוק, בה הן רושמות צ׳קים פתוחים לטובת הצלת הכלכלות שלהם, חייבים להיכנס הסטארט-אפים הישראלים״.

 

מרצה נוסף מ- "Airbus" הוא כריסטיאן לינדנר, הראש העולמי של "Airbus BizLabs", אקסלרטור החלל והתעופה של החברה, שמחפש לחבור עם סטארט-אפים ישראלים בתחומים דוגמת רחפנים, כלי טיס בלתי מאוישים, סייבר, ביג דאטה, ואחרים.

 

על פי הערכת צגלה, האורחים מחו״ל, למעלה מ- 40 במספר, ייצגו השנה אפשרויות עסקיות ומימון לחברות הישראליות בהיקפים של למעלה מ- 250 מיליון אירו. ״זה הזמן הנכון להתחבר לחברות ומשקיעים שמחפשים דווקא כעת חדשנות חוץ ארגונית כמנוע צמיחה״, אומר צגלה. לדבריו, בחלק גדול מהחברות האירופאיות המשתתפות, מכינים בימים אלה חבילות סיוע מיוחדות על מנת לאפשר המשכיות בפעילות העסקית ולגשר על חוסר היכולת לטוס ולהיפגש פנים אל פנים. הוא מעריך כי במפגש הקרוב ייסגרו לא מעט שיתופי פעולה.

 

לפרטים והרשמה: www.europedays.com

לסטרטאפים ויזמים/ות מוצע מחיר מיוחד של 149 שקלים – עד גמר המלאי, במקום 399 ש״ח (לפני מע״מ ועלות כירטוס).